Playdoh

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Hvor lenge varer det hos dere? Og hvor lang tid tar det før fargene er blandet? :hilarious:

Her begynner det å bli litt hår som jeg bare måå få vekk, og tidligere hadde vi en boks med rød og en med gul. Samme dag som det ble åpent hadde vi plutselig to med oransje :hilarious:

Nå har en oransj og en blå blitt slått sammen :shy:

Det varer ikke så lenge gitt. Da må vi sitte der og nistirre på ungene mens de holder på.

Nå som han er 5 går det helt fint. Har vel fått litt mer oransje enn gul og rød :p men ellers lite blanding.
Før var det en farge etter kort tid og mye forsvant her og det :p

Største problemet er at den havner overalt! Mange små biter som blir harde. De er ikke så flinke til å ha det i boksene igjen så d blir det steinhardt og havner i boss. Bryr meg ikke om at fargene blir blandet.

Jeg må forøvrig holde litt øye med de, storesøster gir leiren til minsten som mer enn gjerne skal smake :p

Høres kjent ut minsten reagerer på gluten og da, så gjør det vel ikke særlig bedre at playdough er laget med hvetemel

Ellers så har det faktisk ikke blitt så blanda her :D

Det går noen minutter.. også blir gjerne lokket satt dårlig på sånn at det størkner og blir hardt..

Back
Topp