Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: FrøkenLøken
Restauranten Astrea oppe i gamlebyen!! Knall service, kjempeflott utsikt.. Bare helt herlig!! [:)][:)]
Ellers så er det et badeland oppe i fjellet som også er kjempefint om du reiser med litt større barn. Da kjører man sånn tøff-tøff tog opp igjennom appelsin- og olivenlunder.. Flott reise[;)]
Hvilket hotell skal du på?
(har vært der en del ganger[:D])
ORIGINAL: Lillamumi
ORIGINAL: ricke
ORIGINAL: Lillamumi
Solkrem[:D][:D]
Haha [:D]
Vi skal til rethymnon eller hvordan det skrives i aug, vi skal besøke ØYA. etter boka med det navnet, Den spedalske øya spinalonga. Er en serverdighet i allefall[:D][:D] Ligger ved Plaka
ORIGINAL: ricke
Restauranten Astrea oppe i gamlebyen!! Knall service, kjempeflott utsikt.. Bare helt herlig!! [:)][:)]
Ellers så er det et badeland oppe i fjellet som også er kjempefint om du reiser med litt større barn. Da kjører man sånn tøff-tøff tog opp igjennom appelsin- og olivenlunder.. Flott reise[;)]
Vi skal bo på villa platanias, ligger ved stranden også er det nært til centrum. Har også to stk store barn, så badeland passer bra. Gamlebyen skal jeg prøve å få meg meg ja! Har lest at den bør man få med seg for å se litt av den ekte kreta
[:)]
ORIGINAL: syddihodet
Astrea som nevnt over her er en restaurant som hvertfall lager liv og røre, men maten var ikke mye og skryte av da.
Og så ble det litt for mye Raki og fulle servitører etter min smak [8D]
De har et sånn "mini" tog som kjører sightseeing turer,de er veldig fine og være emd på. Går fra torget i Platanias.
Vi bruker og leie bil når vi er der og kjører litt overalt (knossos er en flott plass, men et stykke og kjøre).
ORIGINAL: syddihodet
Astrea som nevnt over her er en restaurant som hvertfall lager liv og røre, men maten var ikke mye og skryte av da.
Og så ble det litt for mye Raki og fulle servitører etter min smak [8D]
De har et sånn "mini" tog som kjører sightseeing turer,de er veldig fine og være emd på. Går fra torget i Platanias.
Vi bruker og leie bil når vi er der og kjører litt overalt (knossos er en flott plass, men et stykke og kjøre).
Jeg synes maten der er noe av det beste får jeg[:)] Vi går ihvertfall dit flere ganger hver gang vi er der nede!! Men det kan ikke passe for alle!! Og ja, om man er der seent på kvelden så kan man komme borti fulle servitører. De må jo være med å skåle med alle jo, så det er jo ikke så rart[:D]
Vi feiret bryllupet til min mor og stefar der, og det var en fantastisk feiring[:)]