Cullen Glad i forumet 30 Okt 2010 #1 I fjor ble klumpen min utrolig dårlig av juletreet. (astma) Så jeg må bite i det sure eplet og ha plasttre i år, og sikkert i årene fremover. Hvor finner man det fineste plasttreet og hva ligger de på i pris?
I fjor ble klumpen min utrolig dårlig av juletreet. (astma) Så jeg må bite i det sure eplet og ha plasttre i år, og sikkert i årene fremover. Hvor finner man det fineste plasttreet og hva ligger de på i pris?
Kona til ET Forumet er livet 30 Okt 2010 #2 Tror vi kjøpte vårt på Plantasjen jeg... Gav vel ca 500-600 kr for et som er ca 190 cm og ser helt greit ut[:)]
Tror vi kjøpte vårt på Plantasjen jeg... Gav vel ca 500-600 kr for et som er ca 190 cm og ser helt greit ut[:)]
Pontus Gift med forumet 30 Okt 2010 #3 vi skal også ha plastjuletre...her er det sambo som er alergisk
Epleskrott Forumet er livet VIP Oktoberskatter 2014 30 Okt 2010 #4 Mamma jobber på bohus og der har de iallefall veldig fine juletrær! Vet hu er veldig fornøyd med det de har! [:)] (og de blir stort sett finere og finere for hvert år!)
Mamma jobber på bohus og der har de iallefall veldig fine juletrær! Vet hu er veldig fornøyd med det de har! [:)] (og de blir stort sett finere og finere for hvert år!)
R *RegniEsil* Glad i forumet 30 Okt 2010 #5 vi har plastikktre pga allergi, og eg trur vi kjøpte det på europris.. har lyst på eit nytt juletre, pga at eg har lyst på høgre juletre, men det blir ikkje i år.. [:)]
vi har plastikktre pga allergi, og eg trur vi kjøpte det på europris.. har lyst på eit nytt juletre, pga at eg har lyst på høgre juletre, men det blir ikkje i år.. [:)]