plastisk kirurgi i utlandet?

mormarion

Gift med forumet
Hadde du turd det?
Selv kunne jeg tenkt meg å gjøre det i Polen. Har en kusine som er legestudent der, og vet hvor strengt det er. Og har selv opplevd og fått høre av de spesialistene jeg går til at leger som er utdannet i Polen faktisk ofte er flinkere enn de i Norge.

Så kunne du ha operert deg i utlandet?
Hvorfor, hvorfor ikke?

Kunne jeg lett gjort i lithaugen[:D]
Vært der mange ganger og har mange bekjente der.
Pappa har vært på disse klinkene der, de er mye mere fancy enn her i norge iallefall[:D]

Jeg har det i planene.. får se.[:)]

dytter denne opp!!

Dytter denne opp og håper på flere svar og synspunkter!

Jeg ville aldri gjort det.. Hva om du får komplikasjoner etterpå? Kan ikke akkurat bare stikke innom og få en sjekk da, og det er slettes ikke sikkert det er så mye hjelp å få i Norge heller... Har du vært operert i utlandet blir du behandlet som smittepasient i Norge, og trenger du f.eks korrektiv kirurgi pga feilbehandling er det ikke sikkert du får det gjennom det offentlige....

Jeg tørr nok ikke det, etter å ha sett , Skjønnhetens stygge ansikt. Tørr ikke i det hele tatt, men har en fjern drøm om snertne pupper som ikke ser ut som punkterte grytelapper til tider[:D] Trur je ville valgt Norge vis jeg skulle tatt det steget noen gang[8D]

dytt!!

Har netopp sett programet sjønnhetens styggeansikt så det hadde jeg aldri kommet til å gjort.:)

Nei, det hadde jeg IKKE gjort. Man er ikke dekket av forsikring for det første. Og det er ikke like lett å klage om man ikke skulle være fornøyd etter kanskje et par år.

Det er ikke sånn at man sparer massevis av penger på det, jeg synes 5-7000 kr ikke er for mye å betale for å ha muligheten for reklamasjon og pasientskadeersatning.
Er mange risikoer ved narkose feks, som kan gi senvirkninger....

Ikke uten skikkelig detektivarbeid først hvertfall. På samme måte som jeg ville gjort her hjemme. Ville gått til noen som er kjent, ikke har tilbud på operasjoner, etc.

Tyrkia er ganske anerkjent på det område av ymse slag : nese - liposuction, fettfjerning, tann implant , andre slags kirurgi- har venniner som har
Fått fikset alt mulig rart i kroppen, både i Norge og i Tyrkia - synes resultatene fra Tyrkia var oppsiktsvekkende mye bedre

ORIGINAL: *Queen*

Har netopp sett programet sjønnhetens styggeansikt så det hadde jeg aldri kommet til å gjort.:)

ORIGINAL: Hilly77

Tyrkia er ganske anerkjent på det område av ymse slag : nese - liposuction, fettfjerning, tann implant , andre slags kirurgi- har venniner som har
Fått fikset alt mulig rart i kroppen, både i Norge og i Tyrkia - synes resultatene fra Tyrkia var oppsiktsvekkende mye bedre

Har lest masse bra om tyrika ja!!

ORIGINAL: lashes

Ikke uten skikkelig detektivarbeid først hvertfall. På samme måte som jeg ville gjort her hjemme. Ville gått til noen som er kjent, ikke har tilbud på operasjoner, etc.

Kusinen min studerer som sagt medisin i Polen, og jeg har snakket med flere kirurger om dette. Så dette blir nøye vurdert. Kommer aldri til å bare "plukke" ut en klinikk, verken her eller der=)

ORIGINAL: mormarion

ORIGINAL: Hilly77

Har lest masse bra om tyrika ja!!

Og Iran!!

Eller Libanon.

Jeg har nettopp tatt en opperasjon.. Kunne fått den for halv pris i utlandet, men nei! Jeg betalte det dobbelte og gjorde det i Norge [8D]

dytt!!!

Back
Topp