Krösa Maja
Forumet er livet
Vel, astma er ikke likt for alle, og svært mange av de jeg kjenner med astma tåler ikke å ha vanlig juletre i hus. Flere tåler ikke å besøke dem som har det.
Vi har plast. Det har vi hatt i mange år. Da kan vår sønn feire jul uten å klø i øynene, min mor kan komme på besøk uten å miste stemmen, min kusine med familie kan komme på besøk uten at mannen hennes blir skikkelig astmatisk.
Heller plast og frisk jul, og fint blir det også
Ja, da har jo dere testet det
I hi virket det som om at fordi diagnosen astma er satt så kunne man ikke ha tre. Derfor mitt spørsmål om hvorfor må man ha plast pga astma? Her er det astma i hus og vi har blomster, tre og dyr.
Vi kvitter ikke med noe før allergien slår ut. Selv om man har astma så må man ikke bli allergisk. Jeg reagerer på ekte tre, men heller kløe, snørr, og litt dårlig form en ingen julestemning her hos oss
Jeg liker ikke plast, det ble spurt om vår mening om plast så da skrev jeg min mening da.
) og etter forrige jul med halsbetennelse, lungebetennelse så er vi ferdig med juletre også.. Å reise bort er vi gode på om sommeren, for da kan vi være ute. "Alle" har jo dyr, røyker eller bruker parfymer/luftfuktere i husene sine.