Plastikk skjeer

twoofakind

Flørter med forumet
Bruker dere plastikk skjeer til å mate med?
Jeg gjør det. Men svigers vil ikke bruke våre plastikk skjeer. de skaaal absolut bruke søvl tøyet sitt på jenta vår. Jeg synes de er store og skarpe, og at plastikk skjeene passer ypperlig i en liten baby munn. Dette innlegget handler kanskje mest om mitt forhold til dem. De får meg til å føle meg så usikker på meg selv. Og klarer ikke si fra hvis de er noe jeg reagerer på. Noen som har råd til hvordan jeg skal klare det?

Går i plast  her ja!
Og hos bestemor så har vi eget sett
med tallerk,kopp og plast bestikk!
Som da er barnas eget,og er veldig stas å ha der...[;)]
Kanksje du skulle kjøpt et sånt sett du og,
og bare si forsiktig ifra at du er skeptisk til vanlig bestikk...[;)]

Ja det var lurt[;)] skal jammen gjøre det. Da får jeg litt ro i meg.
Hvor har du kjøpt det?

Har kjøpt litt her og der...
Vet de har hatt på Nille,Lidl og Max...
Mener også Obs har hatt!

Og,veldig greit å bruke argumentet til Lilla Gumman her...[;)]
Nikkelallergi er jo ikke akkurat noe særlig...

[:)]bare si bestemt og høflig ifra, det er din unge så det bestemmer du..bare kjøp skjeer og del ut[;)]

andrea vil ikke ha noe annet enn plastikk-skje. dessuten er de så små, og passe liksom så bra til "formen" på munnen hennes. vanlige skjeer blir for store.
hun biter også veldig hardt i når hun har skjeen i munnen, og nå når hun har fått synes jeg det høres så ekkelt, vondt og kaldt ut, på en måte[:D]

kjære dg d er da din baby du bestemmer hva barnet ditt skal spise av...si d til dem[:)] hadde et lignende problem m mine svigers dem skulle absolutt helle innpå m vann til dattra mi, holdt på å bli sprø jg.. di ga henne til og m vann fra vårt glass da vi var som mest forkjølet, men da eksplodeerte jg å fortalte akkurat hva jg mente...aldri blitt noe etterpå[:D][:D]

Det er klart at jeg vet jo best i forhold til mitt barn[;)] de er så bedrevitere så jeg blir helt nervøs men jeg må bare drite  i det å stå på mitt!

Vi bruker også plast,sølv skjea får de bruk når de blir litt større syns æ

Back
Topp