Plassering i baksete.

Mamma2010,2014&2015

Betatt av forumet
Vi har 3 barn, 4 mnd, 2 år og 5 år. Så vi har alle str bilstol i baksete. Jeg lurer på hvor dere har barna i baksete, jeg klarer ikke helt å bli fornøyd ned plasseringen.

Det var lurt, men er jo ikke isofix der har bil med isofix i alle tre setene bak så et ikke plassen som er problemet.

Hadde nok hatt den største i midten jeg. Vi har hatt alle 3 baki av og til (når vi kjører langt) men da kan vi ikke bruke isofix.

Grunnen til største i midten er fordi han går det an å snakke til, hjelpe til med smokkedytting og ikke minst vet å la babyen være i fred :)

Hadde nok hatt den største i midten jeg. Vi har hatt alle 3 baki av og til (når vi kjører langt) men da kan vi ikke bruke isofix.

Grunnen til største i midten er fordi han går det an å snakke til, hjelpe til med smokkedytting og ikke minst vet å la babyen være i fred :)
Akkurat samme tenkte vi, det er best for oss alle at eldste er i midten ;)

Ville også hatt eldste i midten, og har planer for det selv når vi evt får tredjemann. Eldstemann er 4 år nå så til da bør han være klar for å sitte forovervendt i beltestol :)

Vi kjem til å ha babyen i midten, storesøster i beltestol til høgre og storebror utan sete til venstre. Babyen får fungere som fredssone mellom dei to store, så dei ikkje plagar kvarandre. Og så er begge så store at dei kan hjelpe til med å trøste eller prate med babyen ved behov, og gamle nok til å la den vere i fred når den søv.

Vi har ei på 5 uker som sitter i baksetet til høyre og ei på 2,5år som sitter til venstre. Så sitter jeg i midten :)

Men er det ikke trangt for største å kom seg til midten da? Tenker på å kom seg forbi di andre stolene.. Her er det babystol på ene siden og en nr 2 stol på andre siden..

Back
Topp