Plassering av stellebord

Fjærild

Blir kjent med forumet
Er det noen som vil dele hva dere tenker i forhold til plassering av stellebord? Vi har lite bad, så det orker jeg ikke. Da står jeg mellom vaskerom (vegg i vegg med bad, så funker helt fint) eller på rommet til mini - men der er det ingen vask. Det er vel kanskje en fordel med vask? Eller? :laughing002:confused004

Håper det blir på badet, spørs hvor vi flytter :p
Men det er nok en stor fordel med tilgang på vann! Jeg tenker at soverom gjerne er litt kjølig, så det egner seg ikke så godt for å skifte, men hvis dere har en grei temperatur der så går det vel fint :)

Vi har hatt det på rommet til minsta. Fylte bare en bolle med varmt vann til bleieskift :)

Er det noen som vil dele hva dere tenker i forhold til plassering av stellebord? Vi har lite bad, så det orker jeg ikke. Da står jeg mellom vaskerom (vegg i vegg med bad, så funker helt fint) eller på rommet til mini - men der er det ingen vask. Det er vel kanskje en fordel med vask? Eller? :laughing002:confused004

Vi lager stellebord oppå vaskemaskinen på badet, eneste sted på badet det er plass :)

Sniker fra november :)
Vi har stelleplass til frøkna på vaskerommet. Har dør inn til badet, og det funker supert. Har en boks som vi legger tørre engangskluter med olje i, og heller kokt vann over. Da har vi vaskekluter i mange dager :-) Fordelen med vaskerommet fremfor soverom er at det er mye varmere, og man slipper bæsjebleielukt på soverommet :p Det var også supert da mini hadde noen syke bleier da hun ble fullamma, så endte ofte opp med å bare skylle stumpen i vasken. Da var det greit å slippe å gå gjennom gangen.

Vi har stellebord på soverommet til mini, men ikke bleiebøtte der. Alle bleier går rett ut i bosset. Vi har også et vegghengt stellebord i stuen i en annen etasje (har tre etasjer). Synes ikke at det er et stellebord, bare et lite skap. Savner ikke bleiebøtter, eller vask/vann ved noen av de da vi bare væter kluter/servietter før bleieskift og tar med :)

Vi skal ha stellebord på badet denne gangen. Spent på om jeg kommer til å bruke det særlig mye da, sist hadde jeg ikke plass til stellebord og brukte bare stellematte på gulvet og det fungerte veldig fint. Ville kanskje valgt å ha det på vaskerommet hvis jeg ikke hadde plass på badet:)

Skal du ha stellebord ville eg ha tatt det der det er en vask. Eller så ser eg ikkje poenget med stellebord:hungry:

Vi har satt det på badet uansett om det er kjempe trangt, håper virkelig det går ann og ha det der for vi har virkelig ikke plass andre plasser :angelic:
Vil liksom ikke ha det i stua heller :knegg:

Håper det blir på badet, spørs hvor vi flytter :p
Men det er nok en stor fordel med tilgang på vann! Jeg tenker at soverom gjerne er litt kjølig, så det egner seg ikke så godt for å skifte, men hvis dere har en grei temperatur der så går det vel fint :)
Smart smart !! Usikker på hvordan temperaturen på rommet til mini blir, det er fortsatt under oppussing så jeg er ikke den som tilbringer mest tid der enn så lenge :hilarious:

Vi har hatt det på rommet til minsta. Fylte bare en bolle med varmt vann til bleieskift :)
er det jeg også har tenkt litt på - men får se. Har dere vært fornøyde med den løsningen? Vi har plass på vaskerommet, derfor jeg tenker at det kanskje er best :confused013:confused013

Skal du ha stellebord ville eg ha tatt det der det er en vask. Eller så ser eg ikkje poenget med stellebord:hungry:
Skifte bleie må man jo uansett, så stellebord er jo fint enten det er vann i rommet eller ei. Praktisk å slippe å ligge på gulvet :cool05 Men vi får se. Jeg tror det blir vaskerommet, det virker mest fornuftig. Som du sier: er jo veldig greit å ha tilgang på vann :cool14

Vi har satt det på badet uansett om det er kjempe trangt, håper virkelig det går ann og ha det der for vi har virkelig ikke plass andre plasser :angelic:
Vil liksom ikke ha det i stua heller :knegg:
Hahah nei, jeg vil heller ikke ha det i stua :hilarious: Hva med oppå vaskemaskinen? Vi slipper det, men er vel ganske mange som velger det har jeg skjønt :love017

Skifte bleie må man jo uansett, så stellebord er jo fint enten det er vann i rommet eller ei. Praktisk å slippe å ligge på gulvet :cool05 Men vi får se. Jeg tror det blir vaskerommet, det virker mest fornuftig. Som du sier: er jo veldig greit å ha tilgang på vann :cool14
Sofa, seng osv funker fint til å skifte på :hilarious:

Forrige gang hadde vi en stor stellematte oppå vaskemaskinen. D var perfekt. Men nå er badet så lite og felles vaskemaskin i kjelleren så litt usikker på hva vi gjør:shifty:

Forrige gang hadde vi en stor stellematte oppå vaskemaskinen. D var perfekt. Men nå er badet så lite og felles vaskemaskin i kjelleren så litt usikker på hva vi gjør:shifty:
Åå så typisk !! Jeg tenkte det der vi bodde før vi flyttet hit - at vi skulle bruke vaskemaskinen. Nå er vi så heldige å ha fått større plass, så her er det bare det å bestemme seg :cool01 Men som det ble skrevet over her, får man vel bare bruke sofa, seng osv. Som alternativ :dance018

Vi kommer til å ha ett på barnerommet og ett på badet. Det på badet er med badebalje også.

sniker:-)
kan du ha det et sted med vask så gå for det! Ingen tvil.

man kan jo forsovidt skifte på barnet «hvor som helst» men skal love deg det er kjekt med vask i nærheten de gangene barnet ligger med bæsj opp til ørene:hilarious:

Back
Topp