Plassering av bilsete?

Liea

Venter i spenning
Augustmødrene 2014
Marsboerne2017
På hvilken side i bilen plasserer dere bilsetet til prinsene og prinsessene? Høyre eller venstre?
 
Her er biletet på høyre side. Altså bak den som ikke kjører. Mannen mente at det var tryggest, for da var det større sjanse for å overleve om bilen skulle kollidere med en annen ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Høyre side heeller også!! Siden storesøster sitt sete står på andre siden ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Vi har satt bilsetet i midten i bilen. Da vi har tre andre barn som også skal ut og inn av bilen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Høyre


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Venstre.. Gubben som mente det var det de lærte på sikkringskurs en gang :p


Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Venstre, storebror sitter også bakover og sitter på høyreside. Da mannen er veldig lang er det greiest å ha det minste setet bak fører. Med 2 barn så begrenser mulighetene seg i forhold til plassering.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Høyre side
 
Takk for innspill - jeg har også gått for høyre side! :)
 
Med mann med lange ben og andre ting som er stort må nok nyfødt bak han. Datter Nr 1 er bak meg i stort sete:rolleyes:
De har vel ikke funnet helt ut hva som er tryggest elle ei?
Vi hadde førstemann bak fører fra starten av og igjenom hele Europa i bil...
 
Venstre, storebror sitter også bakover og sitter på høyreside. Da mannen er veldig lang er det greiest å ha det minste setet bak fører. Med 2 barn så begrenser mulighetene seg i forhold til plassering.


Sent from my iPhone using BV Forum
Samme som oss av samme grunner :)
 
Venstre side, fordi det er typen som kjører og jeg som sitter på, og det er veldig dårlig plass på "min" side... Så lettere og få mini inn og ut ifra hans side :)
 
Høyre her også :)


Sent from my iPhone
 
Hmm.. Ikke tenkt på det en gang vi. Bilsetet er heller ikke festet i bilen ennå... Sikkert greit å få prøvd å få gjort det snart for tror ikke noen av oss har gjort det før, iafall ikke jeg:p
 
Blei fortalt i babybutikken at dei anbefalte å sette setet i midten, men om det er "rett" veit eg ingenting om :p



Førstegangs - Desemberbaby <3
 
Høyre side :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Blei fortalt i babybutikken at dei anbefalte å sette setet i midten, men om det er "rett" veit eg ingenting om :p



Førstegangs - Desemberbaby <3
Har lest en del om det og midten er tryggest, MEN da kan man ikke bruke isofix-base


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Topp