Plass til vogn i bil..

Sist hadde vi Audi A6 og Emmaljunga Edge duo. Funket supert! Nå har vi Chevrolet tahoe og basson Bjørn tvillingvogn pluss carena easy trille til storesøster. ;)

Jeg har prøvd simovogna i insignia, og den passa der. Vi vurderte å kjøpe den for litt sida, men fant ut at vi sliter litt til på opel vectraen vi har. Der har jeg plass til to simo duo vogner, for de passer at det står to i bredden, istedenfor på langs som er vanlig.

Hadde selv en vectra sist å der er jo mega plass:)

Har brio sing og emmaljunga citycross :) får fint plass i min volvo v50 (liten stasjonsvogn)

Har hatt simoen min i passat stasjonsvogn, zafira og nå i min peugeot 807 (? - stoor 7seter anyway)
Har alltid brukt takboks utenom til hytteturer osv, men nå er vi snart 6, så er jo mye som skal pakkes med til de minste... Men så pakker jeg aldri for lite heller da..

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Vi har en 7-seter Ford S-max, men har bare 5 av setene oppe da, og Simo kombivogn. Har ikke prøvd vogna i bilen, men vet at det ikke blir problemer. Vi har hatt flere biler som er mindre enn den, og vogna har fint gått baki de bilene også.

Vi har brio smile vogn og den største bilen vi har er en Volvo 940 stv. Så kjempe god plass. :)

Back
Topp