Plass til vogn i bil..

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hmmmm.... Har jeg d? Jeg har simoen fra sist.. men sannelig har jeg bytta bil siden da.. Har ikke kommet helt til å tenke på d.. Har fremdeles en stor stasjonsvogn, men den vi hadde sist hadde et solid bagasjerom.. å jeg som skal på hyttetur og dyreparktur i sommer å hadde jo tenkt å ha med meg litt annet en bare ei vogn... hehe...

Kansje på tide med en testings der.. Hvilken vogn vs bil har dere?

Vi skal kjøpe emaljunga city cross på onsdag, men regner med å ha god plass. Vi har wv Passat stasjonsvogn. Vil tro at de fleste stasjonsvogner har plass til vogn og litt til.
Hva slags bil har dere?

Har en 1'Quinny 3xl Comfort, har god plass til den i avensisen min!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Har en City Cross og en Suzuki Liana. Gikk fint det :) Målte ikke på forhånd.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Vi har Emaljunga Smart, og Bmw 530 stv.
Vogna er stor, så regner med det blit lite plass baki der :/

Skoda Octavia og Emmaljunga Mondial

Vi skal kjøpe emaljunga city cross på onsdag, men regner med å ha god plass. Vi har wv Passat stasjonsvogn. Vil tro at de fleste stasjonsvogner har plass til vogn og litt til.
Hva slags bil har dere?

Har en opel insignia.. Den er jo stor, men skrår litt bak. D som bekymrer litt.. men men...

Vi har passat stv 06 og emmaljunga mondial, samt hund i bur. Pakker fornuftig og MYE går under gulvet i bagasjerommet, der reservehjulet egentlig skal ligge.. Reservehjul kommer jo på sprayboks i våre dager - kjekt :)

Oi, det har jeg ikke tenkt på engang! Men jeg vil tro det går greit, vi hadde jo den svære Emmaljungaen i bilen tidligere, og jeg tror denne vogna er litt mindre. Men jeg er litt usikker på om det er like enkelt å ta av hjulene på denne vogna, der kan man spare endel plass hvis man skal kjøre et stykke og ha med seg annen bagasje.

Vi har VW Sharan 7seter og må bruke 6seter når bebien e født. Blir trangt med søskenvogn og bagasje, så vi skal investere i takboks.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har ei tfk-vogn med multix bag som nok er den vogna som blir med mest, men også simo-kombivogn. Vi har Toyota Avensis Verso, 7 seter, men bruker til vanlig bare 5 seter, så vi har gooood plass til å ha med begge vognene strengt tatt. Forrige gang hadde vi Simo-kombivogna sammen med ei anna sportsvogn i Corolla, det var betydelig mer utfordrende. :P

Emmaljunga city cross vogn og audi 100, så god plass til vogn og bagasje:)

Opel Astra, svært hundebur og bugaboo buffalo. Går akkurat.

Har en simo kombi vogn og en baby travel bangkok reisetrille. Regner med at om vi bare skal på handel i byen lokalt så tar vi å bruker reisetrilla. Simo vogna er veldig tung, så om vi ikke skal bruke vogna mye blir den helst ikke med i bilen.
Vi har en 7 seter S-Max, men til daglig bruker vi bare 5 seter. Og da har vi plenti plass :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Citroën C5,hundebur og TFK sin tvillingvogn :) går akkurat,men lurer litt på hvor bagene skal få plass ;) hihi :)

Vi har simo kombivogna og en vw touran der vi bare bruker 5 av setene, så det sku gå greit det :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har tfk som blir kjempe liten men det gjør ikke noe for vi har stor plass i vår Touran uansett. :D
Har en KIA sportage også og den har grei plass bak.

Vi har Simo kombivogn, men måtte jo se om den gikk bak i bilen før vi kjøpte den.
Det vi fant ut at dette ikke er en vogn vi kan ha med på storhandel, hyttetur osv., da det blir liten plass til andre ting bak. Så kombivognen blir turvogn hjemme, og så har vi en mindre vi tar med i bilen. Vi har Volvo forresten.

Jeg har prøvd simovogna i insignia, og den passa der. Vi vurderte å kjøpe den for litt sida, men fant ut at vi sliter litt til på opel vectraen vi har. Der har jeg plass til to simo duo vogner, for de passer at det står to i bredden, istedenfor på langs som er vanlig.

Back
Topp