M
Moderator Tone
Guest
Gratulerer å velkommen skal du være 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjelp! Jeg Gir opp.... ALLE symptomer har kommet. Kvalm som aldri før og puppene kan ikke røres... MEN testene ser jo nesten like ut! Har bestilt andre typer tester nå så håper de gir bedre svar! Når forsvinner symptomer om det er en kjemisk abort?
![]()
Hjelp! Jeg Gir opp.... ALLE symptomer har kommet. Kvalm som aldri før og puppene kan ikke røres... MEN testene ser jo nesten like ut! Har bestilt andre typer tester nå så håper de gir bedre svar! Når forsvinner symptomer om det er en kjemisk abort?
![]()
16-17 dpo.Hvor langt er du da?
Er så DRIT lei de strekene nå. Skal prøve å få kjøpt en annen test idag. Men tenker jo att dette her aldri kan være levedyktig med den lave hcg stigningen som vises på testene desverreKan du få dratt på en butikk og kjøpt den de har der fra RFSU? Eller en clearblue early, bare noe annet enn de strimlene? Ser du har bestilt, men nå er jeg såpass nysgjerrig på dine vegne at jeg håper du får tatt noen før de bestilte kommer[emoji85][emoji85]
Er så DRIT lei de strekene nå. Skal prøve å få kjøpt en annen test idag. Men tenker jo att dette her aldri kan være levedyktig med den lave hcg stigningen som vises på testene desverre![]()
Er så DRIT lei de strekene nå. Skal prøve å få kjøpt en annen test idag. Men tenker jo att dette her aldri kan være levedyktig med den lave hcg stigningen som vises på testene desverre![]()
Takk som spør. Her går det ikke veien tror jeg. Regner med det er en kjemisk. Har spottet rosa i hele dag og testene er like svakeHvordan går det med deg?
Takk som spør. Her går det ikke veien tror jeg. Regner med det er en kjemisk. Har spottet rosa i hele dag og testene er like svake![]()
Takk som spør. Her går det ikke veien tror jeg. Regner med det er en kjemisk. Har spottet rosa i hele dag og testene er like svake![]()