Plass til flere her inne? :)

Mekkfrøet

Betatt av forumet
Wæææ!!
Våger forsiktig å sette en liten fot inn hit :) termin 10 februar foreløbig. Testen idag er ikke så mye sterkere enn igår, men streken kom raskere frem :)
Synes kanskje den skulle vært litt sterkere da ikm er passert? Noen tanker?

f48153ad009265cc97836bbf845a053b.jpg

Gratulerer så mye! [emoji4] Er det 25 Ml/u? Ser ut som testene mine som ikke er så veldig sensitive. Fikk noe ala samme streken rett etter IKM selv. Ta en digital [emoji1]

Tusen takk [emoji813]. Jeg vet faktisk ikke hvor sensitiv den er. Det er billig strimmel til baby plan tror jeg det heter :) var helt symptom fri frem til igår (bare mye murring), men idag kom det ett snev av kvalme etter frokost så håper jo att det stemmer dette å at jeg ikke har fått ett falsk positiv parti [emoji23](ja man tenker jo det verste [emoji23])
Prøver en digital i ettermiddag tenker jeg :)

Gratulerer så mye![emoji7] Jeg fikk positivt først dagen før ikm, og streken var da forholdsvis svak de 3 neste dagene:) Det er ulikt hvor raskt man produserer HCG, så det er nok helt normalt [emoji4]

Hei og gratulerer må vi tro! :) <3 Du er ikke alene om å være usikker på testene iallefall :P

Jeg har fått menstermin 11. feb og har i flere dager nå testet med babyplan-tester siden søndag (ikm var forventet på tirs eller i går) og er først i går og i dag at det er blitt noe særlig farge på dem! Fortsatt litt svak, men nå er den der (for dere som har sett at jeg skulle være fling og vente til i morgen, så holdt jeg ikke lenge, noe som resulterte i en vesentlig tydeligere strek)!

Men hvordan er dette med sensitiviteten? Er det sånn at de digitale er mer sensitive? Er det derfor så mange tar dem? :)

Nei, de digitale har sensitivitet på 25, så de er ikke så sensitive. Men de gir svaret svart på hvitt, så man slipper å grubler over strekene [emoji4][emoji8]

Åååh, jeg trodde digitale var 10 eller 15.. Sikker på at den slår ut en av de nærmeste dagene[emoji4]

Føler meg litt teit. Men alle testene er tatt innen ett døgn å jeg ser faktisk etter stigning [emoji23] burde vel ha litt mer is i magen :)

Back
Topp