Hei hei!
Etter oul idag ble termin flyttet fra desember til 27 november. Så tenkte jeg kunne ha en fot i hver leir
Etter oul idag ble termin flyttet fra desember til 27 november. Så tenkte jeg kunne ha en fot i hver leir
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tenker det er greit å være litt her siden termin er i november, men med nr 6 i magen, og alle 5 er kommet etter termin er jeg rimelig sikker på at dette blir en desemberbaby uansett. Men hvem vetJeg og hadde en fot i hver leir når jeg gikk gravid. Hadde terminen min den 31.desember, så var virkelig hipp som happ hvor jeg endte![]()
Så det er helt innafor altså!
Plutselig bestemmer den lille klatten seg for å overaske stortJa, tenker det er greit å være litt her siden termin er i november, men med nr 6 i magen, og alle 5 er kommet etter termin er jeg rimelig sikker på at dette blir en desemberbaby uansett. Men hvem vet![]()
Derfor jeg også er i oktober.. termin 11.11, men man vet aldriPlutselig bestemmer den lille klatten seg for å overaske stort![]()
Ja, da hadde jeg blitt overrasket. Kanskje blitt hjemmefødsel da, for hadde ikke trudd det var sant så hadde venta for lengePlutselig bestemmer den lille klatten seg for å overaske stort![]()