Hei hei!
Etter oul idag ble termin flyttet fra desember til 27 november. Så tenkte jeg kunne ha en fot i hver leir
Etter oul idag ble termin flyttet fra desember til 27 november. Så tenkte jeg kunne ha en fot i hver leir
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tenker det er greit å være litt her siden termin er i november, men med nr 6 i magen, og alle 5 er kommet etter termin er jeg rimelig sikker på at dette blir en desemberbaby uansett. Men hvem vetJeg og hadde en fot i hver leir når jeg gikk gravid. Hadde terminen min den 31.desember, så var virkelig hipp som happ hvor jeg endte
Så det er helt innafor altså!
Plutselig bestemmer den lille klatten seg for å overaske stortJa, tenker det er greit å være litt her siden termin er i november, men med nr 6 i magen, og alle 5 er kommet etter termin er jeg rimelig sikker på at dette blir en desemberbaby uansett. Men hvem vet
Derfor jeg også er i oktober.. termin 11.11, men man vet aldriPlutselig bestemmer den lille klatten seg for å overaske stort
Ja, da hadde jeg blitt overrasket. Kanskje blitt hjemmefødsel da, for hadde ikke trudd det var sant så hadde venta for lengePlutselig bestemmer den lille klatten seg for å overaske stort