Plass til en til?:)

KrokkoMamma

Gift med forumet
Hei jenter:)
Er usikker på om jeg havner på mars eller april, men det jeg har regnet meg frem til selv er i slutten av mars:) Hørte til januar 2010 før, koselig gruppe med masse flotte meninger, men når spire nr to vil til verden må ihvertfall jeg friske opp igjen litt så da er BV alle tiders:)
Ha en fin kveld. :)

Velkommen hit! 

Jeg synes det er bra med flere på mars-april grensa jeg. Blir så misunnelig på disse damene som er noen uker lenger på vei en meg og har passert disse magiske 12 ukene og kan begynne å fortelle nyheten til hele verden og alt det der 

Ja, du sier noe:) Var slik med nr en jeg og, men nå går dagene så fort og formen er så og si på topp hele veien så jeg tenker ikke så masse over det enda, annet om kvelden da er det en liten bulk der, hehe. det meste blir lettere når de 12 magiske er gått:)
Lykke til :)

Ja, du sier noe:) Var slik med nr en jeg og, men nå går dagene så fort og formen er så og si på topp hele veien så jeg tenker ikke så masse over det enda, annet om kvelden da er det en liten bulk der, hehe. det meste blir lettere når de 12 magiske er gått:)

Gratulerer og velkommen!! 

Gratulera so mykje og velkommen hit til oss :)

Within skrev:
Velkommen :)Så hyggelig med flere marsboere :)

Back
Topp