Plass til 3 barneseter i bilen?

minoja

Elsker forumet
Noen her som har god plass til 3 bilstoler i bilen sin? Hvilken bil har dere? Evt hørt om noen som du anbefaler?

Ford s-max, vw touran, vw caravelle...

Med smale seter kan det gå i volvo v70, ford mondeo, vw passat m.fl.

Synes google snakker bare om feks en beltestol, en babystol og ett "vanlig" sete.. jeg trenger plass til tre 9-25kg-type-seter.. ved siden av hverandre.. bakovervendt. Forslag?

Biler med 3 separate bakseter som kan flyttes uavhengig av hverandre vil alltid ha best plass. Jeg anbefaler ford s-max, den ultimate familiebil på alle måter.

Vi har Mazda 6 stasjonsvogn, med plass til en stk Acta Graco Cosmic Comfort (bakover), maxi cosi cabriofik ( uten base, bakovervendt) og Brittax Two Way Elite (både forover og bakover) Det er trangt der da, men det går.

Vi har bare 2 men det er god plass til ett sete til vi har Wv Toran <3 7 seter

Sjakkruta skrev:
Ford s-max, vw touran, vw caravelle...

Med smale seter kan det gå i volvo v70, ford mondeo, vw passat m.fl.

det er ikke plass i Passat og mondeo og avensis og superb. V70 kan gå,men ikke til 3 bakovervendte seter. Vi har ak vært igjennom denne prosessen og har funnet ut at det er plass i touran 7seter, sharan, caravelle, mazda5 går,men d blir veeeldig trangt. Men i en vanlig stasjonsvogn er det kun v70 som går. Du må opp i flerbruksbil for å få plass. Selv endte vi opp med å selge vår elskede avensis og kjøpe en Grandis, goooood plass !! Lykke til..

Chrysler Voyager

Ikke er dem dyre heller :)

Jeg elsker min (vår, men.. min..:P) Ford Galaxy. Vi har bare to seter i vår, men hadde ikke vært problem å få plass til tre seter (og likevel ha to plasser til overs om alle setene står i bilen;)

men den testen i vg er kun nye biler da!!! skulle gjerne hatt en test i en prisklasse der vi småbarnsfamilier hører til... :P er vel ikke alle her inne som har helt ny bil... ikke vi hvertfall..

Back
Topp