Planter

Ganske mange, men jeg kan jo ikke navnet på noen av de :P
Har et par orkideer, en fredslilje, flere gullranker (?), et par novemberkaktuser og flere jeg ikke aner hva er for noe. Mest grønne planter.

Ikke helt så ensrettet som det virker som, men for tiden 4 orkideer og 7-8 clivia, som ikke er fullvoksne enda så de blomstrer ikke på noen år. Den ene kanskje neste år.

Ja. Også noen små spirer og frø, så snart jordbær, tomater og pelargonia som skal ut etterhvert

Jeg har tre orkideer (to hvite og en lilla), aloe vera plante og en plante som ser ut som en liten palme.. ( usikker på hva den heter) :D

Aha. Jeg har en aloe vera som skulle hatt bedre forhold også. Fikk en avlegger i en liten plastpotte, skulle plante den skikkelig "senere", bare satte den som den kom i en kopp. Der står den og vingler

Har 7-8 orkideer, et par zamioculcas, et pengetre som begynner å bli stort og diverse andre grønne planter.

Elsker planter og blomster, spesielt orkideer innendørs. :)

Jeg har kun fått til én, den blomstret igjen og igjen i to år nesten. Nå dauer alle! Eller, de blomstrer ikke flere ganger. Hva er din hemmelighet? :P

De kan kun stå i kjøkkenvinduet. Hvis ikke blir det for varmt her i hus.. Uansett hvor plassert ellers :p og så glemmer jeg de.. Får vann en gang i ny å ne bare

De kan kun stå i kjøkkenvinduet. Hvis ikke blir det for varmt her i hus.. Uansett hvor plassert ellers :p og så glemmer jeg de.. Får vann en gang i ny å ne bare

Har hatt både på stua og kjøkkenet, men ingen vil leve lenge. :P Mine får også lite vann. :P

Back
Topp