Planter

Veldig få etter mini kom. :P Orkideer og noen blomsterbuketter av og til. Glad i tulipaner. :)

Har en sliten orkidé, 3 ildtopper i vinduene i stua, roser på spisestuebordet, og resten kan jeg ikke navnet på men det er et stort grønt "tre" en halvstor grønn plante og en litt mindre, en hengeplante ved kjøkkenet og 3 grønne planter i gangen og trappa:)

Har en kaffeplante og tre andre jeg ikke aner navn på. Men de er temmelig slitne alle sammen (forutenom kaffeplanten), så her skal det kjøpes inn nytt om en måned eller to :)

Jeg dreper alt av planter, men har utrolig nok holdt liv i en duftranke og bjørkefiken i årevis. Har også to orkideer, men regner med de snart dør :p

Bare tørka blomster da jeg ikke klarer å holde dem i live:(

Kun helgrønne planter her i hjemme. Eføy er det jeg klarer å holde lengst (min er 5 år). Pengetreet jeg kjøpte i høst ser ikke ut til å trives, så kan lett konkludere med at fargen på fingrene mine er langt ifra grønne. Råd om hvordan jeg kan holde pengetreet i live mottas med takk:)

Kun helgrønne planter her i hjemme. Eføy er det jeg klarer å holde lengst (min er 5 år). Pengetreet jeg kjøpte i høst ser ikke ut til å trives, så kan lett konkludere med at fargen på fingrene mine er langt ifra grønne. Råd om hvordan jeg kan holde pengetreet i live mottas med takk:)
Så det pengetreet gav ingen avkastning altså??? :-P

Et par Orkidéer, og en annen plante jeg ikke vet hva heter :-P

Back
Topp