Planlegging av dåp

Kirken og lokalet er bestilt, gleder meg til å begynne på resten, men det er ikke før i juli så har noen måneder igjen :)

Ferdig med dåp, elias var 6 uker nå på søndag da han ble døpt, bestemte oss for dåp 2 uker før :-p Middag og kaker på restaurant, brukte 11 000kr på dåpen, var 36 stk.

Vi skal ha navnefest 7.mai. Festen tar vi hjemme med ca 20 stk. Maten lager vi selv. Tenkte koldtbord. Har spurt gjester om de kan være snille å bake en kake.:happy:

Jeg er i gang, men føler jeg har "dårlig" tid selv om dåpen ikke er før 5. Juni! Vi blir ca 59stk.
Har laget ferdig innbydelsene, og kirka og lokale er booka. Vurderer koldtbord eller gryte + pølser til de minste... Har begynt å så smått handle inn tallerkener, lys, pynt osv. Men masse igjen! :)

Har bare planlagt i hodet mitt :p vi blir vel ca 20stk. Jeg kommer nok til å bestille spekemat gjennom jobben, lager eggerøre, potetsalat og salat hjemme. Kommer nok til å kjøpe karbonader på jobb også :)

Vi blir hjemme. Venter til snøen har forsvunnet og at det tørker opp litt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kirke bestilt, lokale bestilt, invitasjoner kom i dag-sender i morgen. Men har god tid, ikke før i slutten av mai :)

Dåp 1. Mai. Vi har booket kirke, sendt ut invitasjoner, booket lokale og planlagt maten. Må vel kjøpe litt stasj snart, er jo bare en mnd til! :o

Back
Topp