planlegging av bryllup

LilleMy86

Elsker forumet
Har noen spørsmål helt i startfasen av brylllupsplanlegging..[:)]

Hvor lenge før man gifter seg offentliggjør man dato?
til de nærmeste?
til alle?

Når bestiller man kirke? (bor i ei lita bygd så er ikke akkurat kø for å gifte seg)

Noen tips til hvor man kan dra på bryllupsreise?[:)]

Ikke få bar 2,5 mnd før hvert fall... Jeg klarte ikke planlegge under svangerskapet og lite da snuppa var født [;)]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Ikke få bar 2,5 mnd før hvert fall... Jeg klarte ikke planlegge under svangerskapet og lite da snuppa var født [;)]

bestilte du ikke kirke før da?
vi skal gifte oss i begynnelsen av august 2009[:)]

ORIGINAL: LilleMy86

Har noen spørsmål helt i startfasen av brylllupsplanlegging..[:)]

Hvor lenge før man gifter seg offentliggjør man dato?
til de nærmeste?
til alle?

Når bestiller man kirke? (bor i ei lita bygd så er ikke akkurat kø for å gifte seg)

Noen tips til hvor man kan dra på bryllupsreise?[:)]

Vi bestilte kirka få dager etter at mannen fridde i slutten av juli 2005. ville gifte oss sommeren 2006. Da var flere datoer allerede opptatt, så er glad vi ikke venta lenger. Så på dette spørsmålet vil jeg svare; bestill kirka så tidlig som mulig! Om det ikke er mange som skal gifte seg, så er det likevel greit å ha datoen klar med tanke på resten av forberedelsene.

Vi offentliggjorde bryllupsdatoen til våre foreldre med en gang, og til andre som spurte. Så ingen vits i å holde det hemmelig. Når folk visste ville de lettere kunne planlegge ferie i forhold til vårt bryllup.

Invitasjonene sendte vi ut 6 mnd før bryllupet fordi vi hadde mange tilreisende gjester. Tenkte det var lurt å gi dem god tid slik at de hadde mulighet til å skaffe billige flybilletter + hotell.

Vår bryllusreise gikk til Azorene, og kan virkelig anbefale det. Det var en fantastisk tur!

Her offentlig gjorde vi datoen samtidig som vi fortalte at vi hadde forlovet oss[:)] Det var ca et år i forveien. Bestilte kirka et år før også, men nå var det en av de mest populære kirkene å gifte seg i her på sommeren, så det er lang kø...

på bryllups reise var vi på verden rundt tur.. kan absolutt anbefales hvis man har lyst å oppleve litt og ikke bare ligge på stranden... Vi var i alt fra Bali og fijii (kosa oss på stranda) til LA og Sydney (hvor vi var i parker og så på serverdigheter, og shoppa[;)])

Jeg ville ha startet med å bestille kirke. Da har du en dato å forholde deg til. Har du dato, så kan du jo fortelle den til de nærmeste. Deretter ville jeg funnet selskapslokale. Synes du skal fortelle datoen til "alle" når du kjenner du har lyst til det [:)]

takk for mange svar..[:)] kan vel kanskje ringe of høre med kirkekontoret i morgen da..[:)] spennende![:D]

Back
Topp