Planlegger giftemål...

1) Vi bestemte oss for å gifte oss på høsten 2005, i USA januar 2007, men så ble jeg gravid fant vi ut i slutten av januar så da bestemte vi oss for å framskynde. Derfor ble det bare 2 1/2 mnd for å legge nye planer. Vi ville egentlig rømme til USA, men det et lite bryllup i norge i steden for.
2) Vi hadde et lite bryllup og trengte ikke lang tid, men det spørs jo hvor mye du skal legge i det i både penger og innsats. 6 måneder burde være nok hvis du er effektiv. Skal du ha stort bryllup bør du kanskje ha et års tid. Det er mye å tenke på!
3) Vi giftet oss i ei lita kirke i hjemkommunen vår. Selskapet hadde vi på et lokale på et hotell i Ålesund der mannen min og jeg også hadde suite for natten.
4) Vi hadde kun 16 gjester, bare aller nærmeste familie og forlovere med partner.
5) Vi hadde et veldig enkelt bryllup. Intimt og koselig. Jeg synes det var godt å bare ha våre nærmeste der og få god tid til å snakke med alle, særlig rundt middagsbordet. Likevel følte jeg meg som en prinsesse for en dag.

Så koselig at dere planlegger bryllup. Det er så hyggelog å gifte seg. Jeg skulle ønske jeg kunner gjort det en gang i året jeg, hehe.

Hvor lang tid gikk det fra dere bestemte dere for å gifte dere, til dere ble gift? Vi gifta oss ca et år etter at vi ble forlovet. M ville gjerne gjøre det på den gammeldagse måtemn, så da ble det sånn.

Hvor lang planlegging trenger man? Jeg syntes det var greit med et år til å planlegge selv om det er mange ting man ikke får gjort ført det nærmer seg. Lokaler kan det være greit å booke tidlig. Kikre også dersom man skal gifte seg i en spesiell en.

Hvor sto bryllupet? (kirke, land osv...) Vi giftet oss i Holmenkollen kapell, hadde festen på Holmenkollen restaurant og vi og gjestene bodde på  Holmenkollen Rica Hotell

Hvor mange gjester hadde dere? Vi var 52 med oss

Hvilket type bryllup hadde dere? Hadde ikke noen spesielt tema for dagen, men prøvde å gjøre dagen litt uformell og koselig.

Vi hadde forresten den kaka fra Pascal!!

Åh, så heldig du er...JEG VIL OXÅ GIFTE MEG!!
Men en gang blir det vel min tur også forhåpentligvis!

Back
Topp