Planlegger du å føde vaginalt eller med keisersnitt?

Vaginal fødsel eller keisersnitt!

• Vaginal

Votes: 20 83,3%
  • Keisersnitt

Votes: 4 16,7%

• Antall som har svart
    24
Vaginalt som med første. Fødte uten noe smertestillende,men vurderer epidural denne gang:p

Sent from my iPhone using BV Forum

vil helst vaginalt, fikk spørsmål i dag om hva jeg hadde tenkt på av jm. så så langt det lar seg gjøre, så unngår jeg ks.

Har ikke snakket så mye om det ennå, JM sa det var noe man snakket om mens det nærmet seg hun så jeg venter litt til :p
Lurer bare litt på ang lystgass, sier man mye rart da eller hvordan fungerer det?? :p

Jeg kasta opp av lystgass.
Blir nok uten smertelindring så lenge det går, også vurderer jeg det derfra ;)

Her blir det planlagt keisersnitt, så mest sannsynlig blir den lille født i april. Hadde hastekeisersnitt med nummer 1, og ble henvist på røntgen av bekkenet etterpå. Skulle gjerne hatt en normal fødsel, men på grunn av for smalt bekken må det bli keisersnitt denne gangen også. ;)

Jeg fødte vaginalt sist med kun lystgass som smertelindring. Nå har visst St. Olavs sluttet med lystgass, så blir spennende å se hvordan jeg klarer meg uten :) Ønsker selvfølgelig å føde vaginalt denne gangen også.

Vaginalt sist, tøff fødsel.. Men blir nok vaginalt nå og.

her blir det nok ks...fikk haste ks sist siden han var en liten plugg og satt fast,så legen vil jeg skal ta ks denne gangen,meeen jeg har så lyst og føde normalt sammtidig som jeg har masse angst for det:smiley-ashamed005

Back
Topp