Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Planlegger du å føde vaginalt eller med keisersnitt?
Har ikke snakket så mye om det ennå, JM sa det var noe man snakket om mens det nærmet seg hun så jeg venter litt til
Lurer bare litt på ang lystgass, sier man mye rart da eller hvordan fungerer det??
Her blir det planlagt keisersnitt, så mest sannsynlig blir den lille født i april. Hadde hastekeisersnitt med nummer 1, og ble henvist på røntgen av bekkenet etterpå. Skulle gjerne hatt en normal fødsel, men på grunn av for smalt bekken må det bli keisersnitt denne gangen også.
Jeg fødte vaginalt sist med kun lystgass som smertelindring. Nå har visst St. Olavs sluttet med lystgass, så blir spennende å se hvordan jeg klarer meg uten Ønsker selvfølgelig å føde vaginalt denne gangen også.
her blir det nok ks...fikk haste ks sist siden han var en liten plugg og satt fast,så legen vil jeg skal ta ks denne gangen,meeen jeg har så lyst og føde normalt sammtidig som jeg har masse angst for det