Planlegger dere treff med termingruppen?

• Trådstarter Trådstarter Redaktør Karine
  • Opprettet Opprettet
Kan si at dette er noe av det GØYESTE jeg har vært med på!
Herregud, jeg må være i verdens beste termingruppe!!!
Jeg er fremdeles i lykkerus etter helgen!
En fantastisk gjeng med damer, og verdens beste trekløver av en komite!

Det er absolutt ingenting skummelt med å dra avgårde å treffe fremmede, jeg hadde ikke truffet noen av de andre damene før. Koste meg ihjel hos min snille vertinne som åpnet huset sitt for meg og min nye "samboer" for helgen :)

Så landstreff kan virkelig anbefales!!! :D Iallefall med august2010jentene :D

Det hadde vært kjempe moro! :)

Det hadde hvert skikkelig morro! Men det måtte hvert da vi har fått litt mer mage og kanskje kjent noe liv i magen også. 

Vent til magen er vekk igjen og ungene kan være to netter uten mamma, DA blir det gøy da!!! ;)
Men jeg traff en fantastisk fin gruppe jenter via august 2010 også mens vi var gravide, som jeg har brukt istede for helsestasjonens barselgruppe, helt fantastiske de også :) Kjekt å treffe noen i samme situasjon mens man er gravid og lurer på 21356445 forskjellige ting, istede for bare etterpå, slik det blir med vanlige barselgrupper.

Vi hadde landstreff i Oslo sommeren 2008, det var veeeeldig mange som kom og det var utrolig koselig! Det er jo februar 2008 jentene og ungene. Kjempestas! 

Det hadde absolutt vært artig :-) Men ja, kanskje greit å vente til man har litt mer mage <3 da regner jeg med at man har enda flere spørsmål/erfaringer å snakke om:-)

Back
Topp