Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke alle legekontor som tilbyr Covid-vaksinen. Kommunen skal ha en oversikt over noen utvalgte apotek som setter den.Skal ta influensavaksine om en liten måned, men ikke hørt noe fra fastlege om anbefaling av påfyll på covid-vaksine, så tror ikke det blir det nå.
Samme her. Jeg fikk også mye bivirkninger forrige gang.Skal ta influensavaksinen, men ikke Covid-vaksinen. Hadde en del bivirkninger etter den første jeg tok og ønsker derfor ikke å ta den når jeg er gravid![]()
Interessant! Har det noe å si når i svangerskapet man må sette vaksinen for å kunne gi beskyttelse 6 mnd etter fødsel? Hvor har du lest dette?Influensa vaksinen skal nok tas siden den beskytter bebis 6mnd etter fødsel og kjennes trygg ut, korona styrer jeg nok unna

Her har eg lest om detInteressant! Har det noe å si når i svangerskapet man må sette vaksinen for å kunne gi beskyttelse 6 mnd etter fødsel? Hvor har du lest dette?![]()