Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er du flink til å planlegge middagene?
Tenker da på å ha alt klart i forkant.
Lever i en konstant tidsklemme.
Så igår lagde jeg 2 digre pizzaer så vi hadde nok middag til idag. Var hjemmom 40 min etter jobb før det var videre på svømming
Da må ting gå raskt
Vi setteropp ukesmeny og handler en storhandel i uka(stort sett mandag) og en rask tur innom på fredag for å kjøpe med fersk frukt og salat til helgen og evt brød og melk om det har gått mer enn planlagt.
Jeg var det flr graviditeten, men nå varierer det så hva jeg har lyst på, så er på vent, men var flinke før. Og vi planla alltid litt extra, som exempel: potetmiddag på tirsdagen, da koker vi opp litt extra slik at vi har potetrester til dagen etter og sauser lager jeg mye av og setter i kjøla, som tomatsaus, kan brukes til mer enn spagetti og vi er flinke med rester, har vi mye igjen, så blir det spist dagen etter og det vi skulle ha den dagen blir bare skyvd fremover
Og handler inn det en trenger når ukesmenyen er satt opp, sparer mye penger på det