Planlegge barn nr 2

Bruker229kas

Elsker forumet
Når dere skal planlegge deres neste barn når på året vil dere prøve og få da?
jeg kunne tenkt meg og fått rundt Mai jeg [:)]

Men da må jeg begynne før august jeg da[8|]

Vet ikke hvorfor jeg tenker slik, men jeg vil helst ha på høsten/vinteren for jeg vil ha en noenlunde ok kropp på sommeren og vil ikke ha et spedbarn ute i varmen... [8D]

Ja men nå har jeg liksom prøvd vinter barn da og jeg syns det er kjedelig å ikke kunne gå ut.. Men samtidig er det herlig og ha ei tulla til sommern på 8 måneder da hihi[:)]
ORIGINAL: Mommy Nala

Vet ikke hvorfor jeg tenker slik, men jeg vil helst ha på høsten/vinteren for jeg vil ha en noenlunde ok kropp på sommeren og vil ikke ha et spedbarn ute i varmen... [8D]

kan ikke planlegge det :P vet jo aldri når det klaffer! går jo an å ønske da:)

syntes oktober var en grei mnd jeg:) men våren er fin den og med tanke på trilleturer osv, men får jo ikke gjort noe spes på sommeren med spedbarn i hus i forhold til hva vi kan gjøre med våres små i sommer:)

Jeg kan tenke meg å få i januar/februar jeg. Slik de er noen mnd gamle når varmen kommer..... [:)]
Men jeg tenker ca 3 år mellom de... [:)]

der sa du noe det hadde vært mye bedre!! når må man begynne da? [8D]
ORIGINAL: fruit

Jeg kan tenke meg å få i januar/februar jeg. Slik de er noen mnd gamle når varmen kommer..... [:)]

jeg fikk juni barn førse gang,MYE MYE MYE MYE BEDRE enn oktober altså.

min venninne fikk i april og sa det var perfekt. da var ungen noen mnd når sommeren kom.
så april og mai er flotte mnd!=)
jeg var også fornøyd med juni[:D]

vi ville ha i april denne gangen,men ble oktober[:D][8D] sånn er det med mann i nordsjøen,hehe

ORIGINAL: Emilie 28.09.10

ble jo gravide i januar vi som fikk i oktober!

men tenk om det blir desember da? :P
Den mnd vil ikke jeg ha i :P

Ja mai er så fin måned syns jeg[:)] nei da er det ikke så lett, han få evt. legge igjen svømmere før han drar da mohahaha!!![:D]
ORIGINAL: *Nikki*

min venninne fikk i april og sa det var perfekt. da var ungen noen mnd når sommeren kom.

vi ville ha i april denne gangen,men ble oktober[:D][8D] sånn er det med mann i nordsjøen,hehe

ja juni er perfekt :):) Jeg er jo så klart juni barn [8D][:)]

naboen fødte 31 desember........... kjipt for minsten som kunne blitt født 1 januar da.. seinest med å komme inn på utesteder og få lappen[8D]

Desember er NEI måned altså November å egentlig hehe, bare jeg vipper over på det nye åreet så [8D] Men jeg fødte en uke før da så jeg bør være obs på det haha[:D]
ORIGINAL: Superteam

ble jo gravide i januar vi som fikk i oktober!

men tenk om det blir desember da? :P
Den mnd vil ikke jeg ha i :P

Ja jeg vet helt tragisk, nei jeg håper da på barn etter februar da[:)]

naboen fødte 31 desember........... kjipt for minsten som kunne blitt født 1 januar da.. seinest med å komme inn på utesteder og få lappen[8D]

huff... værste datoen!!!!

jeg var stor fornøyd da=) da kom babyen i 07 samme år som min datter og de begynner da på skolen likt og slikt, fremfor at hun ble 2008[:D]

Ja jeg vet helt tragisk, nei jeg håper da på barn etter februar da[:)]

bare å ha en "pause" når det er fare å få barn i des hehe :P

JULI er vel mnd du må satse på om du vil ha April barn :)

Mars ville jeg vel hatt da!! peeeeerfect:P

Mamma hae feb, feb, april og juni barn! Hun er flink til å time det [8D][8D]

vet!! da er jeg født 20 mars hihi[:D]
ORIGINAL: Superteam

bare å ha en "pause" når det er fare å få barn i des hehe :P

JULI er vel mnd du må satse på om du vil ha April barn :)

Mars ville jeg vel hatt da!! peeeeerfect:P

Mamma hae feb, feb, april og juni barn! Hun er flink til å time det [8D][8D]

Sigenerer det, bare jeg fikk i juli da [;)]

jeg fikk i april.. overfullt på føden og en sommer så varm at både mor og baby holdt på å krepere ! fornøyd med oktober barn jeg... liker vinteren.. men nå er jeg så gæren at jeg triller tur i - 15 og jeg da.. stakkars barn [8D] menne januar og februar og er en bra måned..

ORIGINAL: Lykkepia

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

jeg fikk i april.. overfullt på føden og en sommer så varm at både mor og baby holdt på å krepere ! fornøyd med oktober barn jeg... liker vinteren.. men nå er jeg så gæren at jeg triller tur i - 15 og jeg da.. stakkars barn [8D] menne januar og februar og er en bra måned..

har du ikke kommet over det der enda ? [;)]

hva da ?

Back
Topp