Planlagt?

Var graviditeten planlagt?

• Ja!

• Nei!

• Ikke helt planlagt

Results are only viewable after voting.
Har en baby født i juni så denne graviditeten kom som et sjokk

Var planlagt, men trodde virkelig ikke at det kom til å klaffer så fort etter forrige prøverunde som drog ut i tid :p

Veeeeeldig planlagt! Prøvd i to år og hatt seks innsett (IVF), så nå håper jeg det blir bebis av dette!:Heartred

Veldig ønsket. Hatt SA ifjor på denne tiden, kom da til uke 12-13. nå er jeg i uke 7 og redd for å miste igjen. Noen som har råd for å ikke tenke på det?

Veldig planlagt og etterlengta! Har prøvd på nr. 2 i over tre år og har gjort 5 egguttak og har hatt éin MA på vegen hit… Til slutt enda me opp hos den verdenskjente klinikken OLGA Fertility Clinic i St. Petersburg og det klaffa på første innsettet hos dei, tredje totalt. No håpar me inderleg at spiren blir med heilt til mål etter denne lange og tøffe kampen! ❤️

Ja:happy:

Planlagt, men skjedde overraskende fort, så var på en måte ikke helt forberedt likevel:)
Samme her, er 35 og mannen er 42 så vi trodde kanskje det ville ta litt tid når vi skulle starte å prøve. Men det sa klaff på første forsøk, nå må bare den lille spiren klamre seg fast :Heartred

Snart to års prøving, 8 sa/kjemisk, 2ma og nå forhåpentligvis terminspire:)

Ikke helt planlagt her, tok ut spiralen i høst og har "hoppet av i svingen", men så glemte vi det en gang og da ble jeg gravid. Vi har såvidt flyttet sammen etter å ha vært kjærester i 2,5år og planen var å se om vi funket som samboere før vi faktisk gikk "all in" for felles barn. Jeg har to fra før, han ingen.
Kjenner litt på risikoen for å ende opp alene med 3 barn. Men forhåpentligvis klarer vi det her

Planlagt for et år siden. Så gikk tiden og det ble aldri noe bebi av det. Så vi la det på hylla og var fornøyd med to fine skatter. De er nå 2&5. passe til at de leker litt selv, går mye i fjellet selv, er ute og leker selv… så plutselig ble vi gravide da.. måtte gå noen runder før vi synest det var greit. No gleder vi oss, litt vertfall.. det var jo 3 vi så for oss å få:)

Back
Topp