Planlagt?

Var graviditeten planlagt?

  • Ja!

  • Nei!

  • Ikke helt planlagt


Results are only viewable after voting.
Prøvd i nesten eit år, med litt opphold fordi me har flytta 2 gongar(fyrst til leige leilighet i påvente av at huset skulle bli ferdig) og pga. koronavaksinen. Men no satt den :)
 
Var planlagt, men gikk mye raskere enn forventet. Tok ut spiralen i september og hadde positiv test fem uker senere:) .
 
Brukte noen år på å få til førstemann, og var redd for at nr 2 skulle bli minst like vanskelig. Ble gravid nå et par mnd etter at vi begynte å prøve :Heartred Mistet et par før første (sa), så håper denne sitter :Heartred
 
Ja, skulle egentlig starte opp med ivf neste syklus så var på tide den satt :)
 
Veldig planlagt og ønsket :HeartredPrøvd i 7 mnd så begynte å bli utålmodig nå :knegg:
 
Ikke helt planlagt. Dvs. jeg sluttet med prevensjon fordi jeg fikk kraftige bivirkninger mot slutten av holdbarhetstiden av den. Pga. alder, tidligere prøverørsbarn og ingen barn hos pappaen heller valgte vi å "ta det som det kommer", men forventet å slite litt. Jeg rakk så å ha mensen EN gang etter prevensjonsstopp, så var det gjort!
 
Ja her var det planlagt! Vi ønsket to tette men det skjedde ganske fort!
 
Ja :Heartpink satt på 3 forsøk.Begge de to første graviditetene ble jeg gravid på første forsøk(men da var jeg i 20-årene, nå er jeg i slutten av 30-årene , så trudde ikke testen var positiv kvelden for forventet mens… men jaggu så var den det:Heartpink
 
Var planlagt, prøvde en periode uten hell. Så hoppet vi over en periode fordi mor skulle more seg litt ;) Tredje periode satt vi inn støtet i perioden kalkulatoren sa det var mest sannsynlig med eggløsning. Planen var å begynne med el-testing neste periode for å øke sjansene. Men om alt går som det skal nå så slapp vi det :)
 
Planlagt :Heartred Satt på første forsøk :woot:
 
Planlagt! Satt på første forsøk her og, men jeg ventet i 5 mnd på mensen etter uttak av hormonspiral da... Måtte til slutt få noen medisiner for at den skulle komme, så vi begynte prøvingen rett etter at jeg hadde hatt mensen. Veldig glad det gikk så fort når jeg måtte vente så lenge på å begynne å prøve :D
 
Planlagt, men var ikke planlagt at det skulle skje på første forsøk siden vi brukte så lang tid med første :wacky:
 
Ikke planlagt i det hele tatt, men veldig ønsket allikevel. Litt dårlig timing siden jeg startet i ny jobb 3 dager etter at jeg fikk positiv test, men evig lykkelig over å være gravid allikevel :happy::oops:
 
Det var planlagt at vi skulle ha nummer tre snart, men ikke akkurat nå.. :)
 
Back
Topp