Planlagt

Planlagt her :) Hadde ikke trodd at det skulle klaffe med en gang (har 3 venninner som har slitt i flere år), men det gjorde det, og vi er veldig glad for det :)

Planlagt :) sluttet på p-pillene i januar 2015, var forsiktige frem til mars, og så tok det noen måneder før jeg ble gravid i september :)

Halvveis planlagt. Jeg slutta på pilla i april, og ventet på at syklus skulle stabilisere seg. Den brukte litt tid. Så var det halvveis aktiv prøving, samboern var ikke helt klar. Den måneden vi fikk positiv test, hadde vi egentlig bestemt oss for å vente til våren, pga barnehageplass. Tre dager senere = positiv test! :) Veldig glade nå! :)

Uplanlagt, siden min samboer og jeg hadde kun vært sammen 1 mnd før jeg ble gravid, men fortsatt ønsket :)

Ikke planlagt i det hele tatt da lillesøster var under ett år gammel. Men den ene gangen vi var litt uforsiktige, satt den! Prøvde over ett år med begge de to andre, så var litt overraskende.
Litt skummelt først, da vi ikke var sikker på om vi ville ha tre barn og hvert fall ikke så tette. Men ettersom vi ble vant til tanken, er vi veldig glade for at det ble slik. :)
En bonus er at jentene får en lillebror. :D

Veldig uplablagt! Hadde en baby på bare 3 mnd når jeg ble gravid :o
Ett "uhell" mellom p-pille og spiral, så satt den gitt! Burde ha lært fra sist, når det samme skjedde - gikk da på minipillen men hadde glemt to piller, men tenkte vi var safe siden det var 4 dager før mens. Ånei du, da satt den da også! :p
De to barna jeg har som er planlagt derimot; tok henholdsvis 8 pp og 10 pp! Tror kunsten er å virkelig IKKE ønske å bli gravid, haha! :p

Veldig uplablagt! Hadde en baby på bare 3 mnd når jeg ble gravid :o
Ett "uhell" mellom p-pille og spiral, så satt den gitt! Burde ha lært fra sist, når det samme skjedde - gikk da på minipillen men hadde glemt to piller, men tenkte vi var safe siden det var 4 dager før mens. Ånei du, da satt den da også! :p
De to barna jeg har som er planlagt derimot; tok henholdsvis 8 pp og 10 pp! Tror kunsten er å virkelig IKKE ønske å bli gravid, haha! :p
Haha! Det er tydelig trikset det, ja.

Her var d planlagt :) hadde sett for meg å måtte prøve leeenge siden jeg hadde gått på p piller i mange år. Sluttet i august, å ble gravid i september ;) så her virker "utstyret" ..haha.. :)

Her var d planlagt :) hadde sett for meg å måtte prøve leeenge siden jeg hadde gått på p piller i mange år. Sluttet i august, å ble gravid i september ;) så her virker "utstyret" ..haha.. :)
Hehe så bra ! Jeg hadde 1 mnd uten piller uten att det skjedde noe. Men pp2 gikk det :)

Ikke planlagt, jeg og typen var 18 år og vert i lag i ca 9mnd da vi fant det ut. Hadde da i tillegg flyttet 3-5 timer unna familiene våre for å ta lærlingtiden. Ble litt panikk i starten med tanke på økonomi osv siden vi leier og det er ikke særlig billig, men vi ordner oss og får masse støtte fra familie som gleder seg, noe vi også gleder oss veldig til :)

Veldig planlagt, prøvd i 2 år uten ein einaste positiv test! Så satt den på første mnd på Pergotime :-)

Ikke planlagt, men veldig ønsket. Har fått beskjed fra leger at jeg har små sjanser for å bli gravid, og hadde heller ikke vært gravid tidligere (i en alder av 29, og ikke gått på noe særlig prevensjon)
Mannen har tydeligvis supersvømmere, og legene kan ta seg en bolle ;)

Veldig planlagt (og hardt jobbet for :p ) Vi har brukt ganske lang tid på de to første, så fornøyd med at de siste satt etter 6 med prøving :)

Var planlagt:) brukte 5 pp fra exu i fjor (den gang var ikke planlagt siden vi ikke hadde vært sammen så lenge), men den fikk oss til å ville prøve :)

Planlagt :) jeg hadde fått beskjed av leger i flere år at det kunne bli vanskelig for meg å bli gravid på egenhånd om jeg fikk det til i det hele tatt da det er noe galt med hormonene mine. Så vi begynte å prøve med tanke på at det ville ta tid. Ble gravid 2 gangen vi kosa oss :P litt overraska sånn sett:)

Veldig planlagt :)
Etter to år som prøvere, klaffa det på første forsøk med ivf :)
Ble gravid bare få uker etter bryllupet så har fått mange kommentarer på hvor heldige vi er som fikk det til å klaffe så fort :p :p
De skulle bare vist... :p

Back
Topp