Planlagt

Bæremamma

Gift med forumet
Junilykke 2022
Vet noen mener dette er fy og spørre om, men føler det er greit her inne siden vi er ganske åpene om det meste.

Var graviditeten planlagt ?

Vår var planlagt og positiv test I 2.prøve periode, samme som den første graviditeten. Må si jeg koser meg litt, med tanke på att mine foreldre tror att ingen av dem var planlagte siden jeg kun er 21 år nå når nr 2 kommer :)

Veldig planlagt både Theo og N :) Elie var stort sjokk. Neste mann får vi se da. Planlegger når tiden er inne og skal være kjempeforsiktig før det

Ekstremt veldig planlagt. Vi snakket om å bli prøvere på denne tiden i fjor. Mannen sa da at vi kunne lage baby på ferien vi skulle ha i oktober for det ville passe fint mtp barnehagestart.
Begynte prøvingen i mai, men jodda, tok noen måneder før det satt på ferien i oktober :-D

Planlagt, men litt overrasket over hvor raskt det gikk! Ifølge termin ble jeg gravid samme dag som jeg sluttet med prevensjon :p

Veldig, veldig planlagt.
Ble prøvere i 2012, og ble gravid med en gang men mistet i uke 8 og har slitt siden, var gjennom et ivf forsøk i august som endte i en tidlig SA/ kjemisk graviditet.
Men ble gravid rett etterpå mens vi ventet på neste forsøk (skulle ringe inn med en gang mensen kom, men den kom aldri) og denne gangen blir det baby på oss <3 :-)

Vet noen mener dette er fy og spørre om, men føler det er greit her inne siden vi er ganske åpene om det meste.

Var graviditeten planlagt ?

Vår var planlagt og positiv test I 2.prøve periode, samme som den første graviditeten. Må si jeg koser meg litt, med tanke på att mine foreldre tror att ingen av dem var planlagte siden jeg kun er 21 år nå når nr 2 kommer :)

Planlagt :)

Planlagt, men VELDIG overrasket over hvor fort det gikk! :) Var mentalt forberedt på mye prøving.
Fikk positiv test i første pp, men ved tidlig ul i uke 8 viste det seg å være tom fostersekk (blighted ovum). Positiv test igjen så snart blødningene var over etter aborten, og nå er det 40 dager til termin. Vi er heldige <3

Veldig veldig planlagt. Var prøvere i 1 år og 9 mnd førspira satt med første runde med pergotime. Så jeg er veldig glad for at vi fikk hjelp. :-)

Veldig planlagt her også!:) Alltid ønsket 2 noenlunde tette barn og når vesla var året startet hi prøving. Klaffa vel 2 pp:)

Veldig planlagt begge to :) ❤️ Overrasket over hvor fort det gikk denne gangen og overlykkelig over å få en sommerbaby. :D

Veldig planlagt! Begynte å prøve igjen da storebror var 10-11 mnd. Ble gravid igjen etter ca. 6 mnd. med prøving. Oppdaget MA i uke 12, og etter et par måneder med komplikasjoner etter MA satt spiren igjen, men dette var bare kjemisk. Syklusen etter satt lillebror, og nå har vi bare 7 uker igjen <3

Tror det blir mer følelsesladet enn sist når jeg får han i armene pga. alt strevet i forkant :)

Planlagt! Men, i planen lå vel at d muligens kom t å ta tid, vanlig m ett år etter hva i hadde skjønt. (Hører jo då mye om de dom strever:D) denne gutten satt på pp2 ( han var på fisketur m gutta da jeg hadde eggløsning i pp1)

Hadde tenkt å bruke prøveperiode på å kose oss som kjærester, flytte sammen etc har bare bært sammen siden 2014, men er jo voksne, så måtte jo bare sette i gang om vi ville ha et barn:P

Både og. Ble gravid to dager etter jeg tok ut spiralen i følge kalenderen. Jeg tenkte å drøye det litt siden jeg akkurat hadde blitt deltidsstudent. Sambo hadde en annen mening. Ventet på mensen for å kartlegge syklusen men den kom aldri. Med førstemann så hadde vi hoppet av i svingen i to år. Og så var vi litt uforsiktige. Men vi var blitt enige om at det som skjer skjer. :)

Back
Topp