Planlagt?

A.Msinmamma

Glad i forumet
Var september skatten planlagt eller en overraskelse?
Her gjorde vi ikke noe for å unngå det men ble rimelig overrasket likevel da testen ble positiv 21.12☺
 
Ikke planlagt i det heletatt, hadde gått 4 år uten prevensjon før det klaffet. Så det var en høyst uventet positiv overraskelse :)
 
Overraskelse jeg skulle mase til meg nr 3 et år senere tenkte jeg :p har ikke fast jobb og hadde bodd en mnd i nytt hus :p så litt tøft økonomisk, men klarte oss bra ;) 3 tette ;)
 
Planlagt,nr 1 var fem år,så tenkte det var på tide ;) Hadde grua meg litt til nytt svangerskap og fødsel,derfor gikk det noen år :p
 
99 % planlagt :p Hadde ønsket meg en november/desember baby og regnet med det ville ta litt tid, men lillebror satt på første forsøk og testen ble positiv på julaften :)
 
Jepp her var hun planlagt :) prøvd i 1,5 år før jeg ble gravid, spontan aborterte i des, men i jan satt spira igjenn :)
 
planlagt, men trodde ikke det kom til å klaffe på første forsøk, så ble postivt overrasket :)
 
En stor overraskelse. Var så og si akkurat fri for p-piller, skulle ordne når jeg kom hjem. Men et lite eventyr siste helga i desember endte med den største gaven. :) vi var ikke samboere eller kjærester da. Men nå lever vi livets glade dager. Vi bestemte oss først for å beholde, og noen måneder etter det var vi samboere. ;p
 
En utrolig positiv overraskelse! :D skulle egentlig vente ett år til, men er utrolig glad det heller ble nå!
 
Tja... var vel planlagt i grunn, men hadde vel ikke tro på klaff med en gang, så hadde egentlig siktet oss inn på 2015-baby... ;-) Herlig at det er sånn! Prøvde i 3 år før førstemann satt, så veldig positivt overasket når det gikk så fort nå!!
 
Veldig planlagt og etterlengtet <3
 
Planlagt ❤ Men samtidig litt uventa. Hadde nesten gitt opp å bli gravid igjen. Men vi ønska oss veldig ett barn til. Vi prøvde i over ett år før spiren satt etter en spontanabort.
Veldig etterlengta ❤
 
Back
Topp