Planlagt

Jeg har ikke begynt.. bare tenker på det.
Må nesten få litt oversikt over hva søskena våre kan tilby oss av brukte ting først. Jeg har en yngre bror som muligens har noe etter sin 4-årige sønn.. Og samboeren min har tre yngre søstre med barn hvorav den ene har ei jente på 3 og en gutt på 1. Så det kan lett bli noe de ikke har bruk for lengre, eller kan låne bort.
Litt dumt å kjøpe noe man egentlig kunne fått.
Regner med å kjøpe brukt det jeg ikke får. Er vel ikke helt håpløst det sikkert...
Men hva skal man starte med først? [8D]

Jeg fikk bilsete av mamma til jul, syns det var en perfekt ting å ønske meg;)
har kjøpt en del klær for anledningen, har jo dilla[:D] Å når jentå mi kommer så får hun seng av mormor&morfar, og vi får 10 00 kr; av farmor%farfar som startpakke til vårt første barn, så håper det går bra[:D] Det er mye som skal kjøpes, vi skal og bygge hu dette året, håper å få begynne i mai, å så skal vi gifte oss 2 september, så her i gården gjør me alt på ein gang [:D]

Hvor gamle, nei jeg retter den....hvor unge er dere?

Nina

vi kjøpte barnevogn i helgen, kjøpte brukt til 5500kr ny tvillingvogn kostrer 11000, så venter vi vel en måned før senger må i hus, ikke noe problem å finne ut hva løna skal gå til hvertfal

Du har mye på tapeten i år du skjønner jeg! Hus, bryllup og baby. Morro! Du er ganske heldig som har de nærmeste til å støtte opp.. Tror jeg skal ønske meg litt praktiske ting til babyen selv når jeg fyller 30 i slutten av april. [:D]

Nei det kan man trygt si, barn,hus og bryllup her i gården[:)]
nå har jeg lagt inn bilde av meg selv som avatar men det kommer jo ikke opp når jeg skriver til dere? å så har jeg alltid store problemer å komme tilbake til diskusjonene våre når jeg går ut for å gjøre noe i min profil eller noe, å må alltid opp å trykke på nyeste emner for å få opp deres siste svar, er dette normalt????
finner for eksempel ikke uta v den samtalen jeg hadde me Kathrine før jeg gikk til lunsj?

litt frustrert....[:o]

Lønna vil nok gå unna ja.. Er glad jeg har en deltidsjobb også, som kan støtte opp med litt ekstra av og til. Jobber mye nå som jeg kan, for man vet aldri når kroppen sier stopp og da har jeg ikke det ekstra inn lengre. [;)]

ORIGINAL: Nina22

Nei det kan man trygt si, barn,hus og bryllup her i gården[:)]
nå har jeg lagt inn bilde av meg selv som avatar men det kommer jo ikke opp når jeg skriver til dere? å så har jeg alltid store problemer å komme tilbake til diskusjonene våre når jeg går ut for å gjøre noe i min profil eller noe, å må alltid opp å trykke på nyeste emner for å få opp deres siste svar, er dette normalt????
finner for eksempel ikke uta v den samtalen jeg hadde me Kathrine før jeg gikk til lunsj?

litt frustrert....[:o]

Det virker som det er litt problemer her inne til tider.. pleier selv å bli kastet ut daglig. men i dag har jeg merkelig nok ikke hatt noe problem. Det med bilde er jeg grønn på selv.. men se under http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=219610 som Katrine har laget~et flott oppsett på.

Nei jeg blir ikke heven ut, men syns det er rolset og har problemer å finne ut om og når dere svarer det kommer liksom kje opp, og finner ikke igjen alle innleggene vi vekslet vis jeg bare tar en tur innom noe annet, forstår ikke så mye nå her jeg......

Det kommer nok etter hvert.. [;)]

ORIGINAL: Flogå

Vi hadde egentlig planlagt det, men det skjedde litt fortere enn vi hadde regnet med!
Er så mange som sier det tar flere år når en har gått på p-pillen, men d gjorde det ikke
med oss vertfall.. sluttet i juli og gravid i september..
men kan ikke klage på det[:)]

Det kan jeg trygt skrive under på som var syk i slutten av sept, og vips gravid i begynnelsen av okt når jeg til og med gikk på p-piller [:D]

Her var det også planlagt. Det klaffet faktisk på aller første forsøk, så det gikk ganske fort da.... Hadde trodd vi måtte prøve noen måneder, men neida. Veldig heldige med det [:D]

Her var det også planlagt ja...[:D] Fjernet spiralen rett før jul og ble gravid på min 7pp, har ganske lange sykluser + at det ble noe krøll i påsken for da hadde jeg influensa og lungebetennelse.... Så var det ikke så lett å få alt til å klaffe når mannen uke pendlet til Skjold... men det gikk til slutt, he he[:D] Førstemann var ikke planlagt, og jeg ante ikke at jeg var gravid før jeg var nesten 3mnd på vei...., men andremann var veldig planlagt og ble unnfanget på første syklus etter at spirealen var fjernet, rakk ikke å ha mens engang....[;)]

Back
Topp