Planlagt

~Kathrine~

Forumet er livet
Heisann!!

Var det planlagt for dere å bli gravid?

For min del var det veldig planlagt,
vi har 9 pp bak oss...så jeg begynte å "stesse" litt kan man si!
Men strax jeg fant ut av syklusen min så satt den [;)]

Å glad er jeg for det!

Klem fra Kathrine

Kan jeg spørre hva pp er? [8|]
Vår graviditet var ikke planlagt og jeg gikk faktisk på p-piller... [:-]
Men når vi satt der som noen spørsmåltegn foran en positiv test, så fant vi ut at det faktisk var på tide, og mer en nok av plass til et lite nurk i vårt liv! Hus har vi, begge har jobbet i over fire år i samme jobb, og alderen er ihvertfall moden med tanke på mine straks 30 år og hans straks 40 år. [:D]

PP = Prøve Periode
Altså vi prøvde i 9 mnd før den satt!

Ja da er det vell en mening med at du ble gravid, selv med piller [8D]
Høres ut som dere er mer en klar for det som kommer [:D]

Kathrine

planlagt her også, vi mistet i april, så etter det tok det vel ca 4pp før de satt igjen. og da fikk vi med den vi mistet også gitt[;)]

Ja det er jo en fin måte å tenke...
klart dere fikk med den dere mistet, siden dere skal ha TO!!!

Dobbelt så mye glede [:D]

Skal ikke være enkelt for noen nei.. [:(]
Jeg trodde faktisk at jeg ikke skulle få det så enkelt selv.
Jeg hadde et års tid med forsøk sammen med min ekssamboer, men der ble det ikke klaff. Og når forholdet også røyk, så var det for det beste.
I tillegg så har min nåværende samboer nedsatt sædproduksjon, men det var visst ikke noe hinder! [:)]

ja det er bare å si det igjen...
det var en mening med det [:D]

Det var nok det! [:D]

hadde vært uten piller i tre år til jul...
å da klaffet det enedelig[:D]
så det var vel planlegt ja[:)]

Må vel innrømme at det ikke var så planlagt... Gikk på p-piller [:D]
Men var veldig syk enstund og da sa legene (når de fortalte meg at jeg var gravid) at sykdom kan sette ned funksjonen på p-pillene...
Ja ja.. [:D]

Det var litt sjokk til å begynne med og jeg leita og grov etter svar og hva jeg skulle gjøre. Jeg ville aldri tatt abort, men lurte på hvordan jeg og kjæresten min skulle gjøre det, for vi bodde hver for oss. Og hvordan jeg skulle gjøre det med jobben min... For jeg er nemlig nyutdanna og veldig gla for å ha fått meg jobb. Men det er kun en prosjektstilling som er ferdig i september i år...

Men nå som vi har kjøpt oss rekkehus sammen og stasjonsvogn (hehe til min kjæres store forargelse[:D]) så begynner ting å falle på plass og gleden har kommet i takt med magen!!!

Ja det høres ut som ting faller fint på plass for dere,
å det bruker som regel å ende slik!

Så digg med stasjonsvogn da...hehe! Sånn skal det være..må jo ha plass, det e neste på lista våres, men den kommer til sommeren!

Lykke til videre, med nytt hus å greier!

Kathrine

Sammer her når d gjelder stasjonsvogn.. bare at her er det samboeren som er sååå innstilt, mens jeg er mer.... ugh, så stooor bil!?[&:] Føler meg ikke helt klar for å selge Celica'n. Men vet at jeg må ellers så blir det mye irritasjon når jeg skal avgårde med vogn og unge i fremtiden [:D]

ja du får ikke mye plass i Celica'n, så den må nåkk ut!
bare vent til du har stellevekse, barnestol, vogn, handlenett, leker, baby bagg osv osv osv...
da er det godt med så stor bil [8D]

haha da trenger vel vi lastebil vi da? eller en skikkelig kassebil[&:] har testa og får akkurat plass til vogna baki, men da er det rimelig fullt også, så må nok bytte etterhvert[:@] er såååå glad i den bilen

Hvilken bil har dere?

toyota rav 4, og jeg vil ikke bytte[:(] elsker den bilen hehe

Åååå.. de er kule. Ønsket oss den bilen selv vi.. Men nå går det mot Volvo V70 tror jeg [:D]

hmm tenker nok vi må belage oss på å bytte bil etterhvert, men jeg skal prøve hvertfall[:D]

Sikkert like greitt å prøve... ingen hast med bil egentlig. Er heller mye annet man må få tak i før fødselen! [:D]

det er helt sikkert, og hvertfall når man trenger to av alt, blir vel konkurs snart tenker jeg[:D] har begynt litt allerede så alt ikke kommer på engang. her dere begynt enda?

Back
Topp