Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Han kommer nok når han er klar..hehe!! Gjekk ei veka over tida med amalie.. og det var ikkje noko kjekt!!
Første mann var ikkje planlagt,men nr to var!!
Planlagt i to år! Endelig er jeg gravid, det er så uvirkelig og nesten ikke til å tro. Det er mirakel! Jeg håper bare det går bra, har hatt en spontanabort tidligere.
jeg slutta med pillen fordi jeg aldri tok den når jeg skulle og fikk småblødninger i hytt og pine.tenkte at: ja ja blir jo ikke så fort gravid da sikkert. etter 3mnd så var mensen borte...gravid gitt!!! [:D] men legger til at alt ble mottatt med glede.typen min har ønsket seg barn en stund så det var langt ifra noen krise..
Hos oss var det planlagt [:D] Men det tok ca 1 år og tre mnd fra jeg sluttet på p- sprøyta til vi ble gravide.. Så det ble laaaang ventetid før det endelig ble klaff [:D] [:D] [:D] [:D]
ikke planlagt. vi fikk oss ett kjempe sjokk, har gått på p piller uten pause i vel 3 år så det kom som ett sjokk. jeg trodde faktisk jeg hadde blitt matforgiftet, var så utrolig dårlig..
vi gleder oss veldig til babyen kommer:)
Mitt barn var nok ikke planlagt.. Glemte pp pillene en helg hjemme når vi dro på hytta, og da var alt gjort :) Trodde først jeg hadde urinveisinfeksjon, så jeg dro til legen, fikk beskjed om og dra hjem og ta en graviditetstest.. Fikk litt sjokk da ja! :) Men det var en skikkelig glad meling!
Vi planla også, men trodde ikke det skulle gå så fort. Slutta på p - pillen i juli og var sikker på å måtte vente et år før noe kom til å skje, men der tok jeg grundig feil..:) 5uker på vei[:)]