Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Var et stort oi her og!
Langtifra planlagt. Jeg ble litt usikker da jeg var så kvalm ei uke, og skikkelig dårlig av kaffelukt. Det var jeg sist også.
Så jeg fikk samboer til å kjøpe en test, for sikkerhets skyld, trodde egentlig ikke jeg var gravid.
Men skulle drikke på kvelden, så ville være sikker.
Jammen var den ikke positiv gitt!
nei han var ikke planlgt... gikk på p-pillen jeg... sku bare følge en veninne for å ta en test så tok jeg bare en selv også helt tilfeldig.. å der ble jeg stående å gape med to streker[:)]
gullet mitt var planlagt..trodde vi[;)] det visste seg at jeg hadde faktisk vært gravid en måned før vi begynnte å Prøve da[;)]
Ble så utrolig kjempeglad!!![:D]
vår første var ikke planlagt, mens denne gangen ble vi for sein til å planlegge noe eksagt. hadde snakket om å få en til men, ville vente til han kunne bli fødd etter desember, men ble litt sein, så da ble det november barn istede
Var planlagt men gikk litt fortere. Sist brukte vi 2 år og 2 månder så jeg regnet med at i slutten av neste år ville jeg vær gravid igjen. Tok ut p-ringen januar og april ble jeg gravid. Begge har vært planlagt [:D]
Planlagt her også. Sluttet på p-piller i slutten av juli, men vi prøvde ikke bevisst før i september, og da klaffet det på første forsøk [:)] Gleder oss veldig!