planlagt??

lilla

Glad i forumet
er babyen deres planlagt?[:)] eller har dere prøvd i lengre tid?[:)]
kansje noen bare en dag fant ut at...."oi,jeg er gravid"
spennende å få høre[:D]

ikke planlagt i det hele tatt[:)]

Var et stort oi her og!
Langtifra planlagt. Jeg ble litt usikker da jeg var så kvalm ei uke, og skikkelig dårlig av kaffelukt. Det var jeg sist også.
Så jeg fikk samboer til å kjøpe en test, for sikkerhets skyld, trodde egentlig ikke jeg var gravid.
Men skulle drikke på kvelden, så ville være sikker.
Jammen var den ikke positiv gitt!

Var planlagt, men skjedde litt før vi hadde tenkt! [:)]

nei han var ikke planlgt... gikk på p-pillen jeg... sku bare følge en veninne for å ta en test så tok jeg bare en selv også helt tilfeldig.. å der ble jeg stående å gape med to streker[:)]

gullet mitt var planlagt..trodde vi[;)] det visste seg at jeg hadde faktisk vært gravid en måned før vi begynnte å Prøve da[;)]
Ble så utrolig kjempeglad!!![:D]

Planlagt her.

Høyst planlagt her og det var i boks med en gang. Rakk ikke gå på folat mer enn ei uke eller to, så den satt nok på første forsøk mer ellr mindre.

Var veldig planlagt....slutta på pillen i mai, ble gravid i midten av august...så babyen en mer enn planlagt og veldig velkommen:)

vår første var ikke planlagt, mens denne gangen ble vi for sein til å planlegge noe eksagt. hadde snakket om å få en til men, ville vente til han kunne bli fødd etter desember, men ble litt sein, så da ble det november barn istede

Planlagt! På plass etter 3-4 prøveperioder.

Planlagt. Treff første pp... Litt fortere enn forventet, men er sååå glade[:)]

Var planlagt men gikk litt fortere. Sist brukte vi 2 år og 2 månder så jeg regnet med at i slutten av neste år ville jeg vær gravid igjen. Tok ut p-ringen januar og april ble jeg gravid. Begge har vært planlagt [:D]

Hmm, egentlig ikke planlagt. Vet ikke hva jeg skal kalle det jeg...

Måtte av pilla en måned pga noe helseproblemer, skulle begynne på'n igjen måneden etter. Kom aldri så langt.

Var klar over konsekvensene da[;)] men regnet ikke med at det skulle bli fullflaff, i tillegg hadde vi sex bare 4 ganger den måneden. Sprøtt..

Planlagt her. Satt nesten 3 mnd etter vi sluttet med prevansjon... jippi.[:D]

her var ingen av de planlagt , men velkommen er de iallefall:)

her var det veeeeeelig planlagt ja.[:D]

Planlagt her også. Sluttet på p-piller i slutten av juli, men vi prøvde ikke bevisst før i september, og da klaffet det på første forsøk [:)] Gleder oss veldig!

Veldig planlagt her.
Gravid på 2.pp. Gikk litt fortere enn forventa må jeg si...

[:D]

Back
Topp