Planlagt svangerskap?

Planlagt :) <3
 
Vet ikke helt hva jeg skal gå for, både og:p snakket om det en god stund men vi prøvde ikke aktivt. Helt utrolig og flott at det klaffet så raskt:)<3 var helt det samme med førstemann.
 
Vi hadde bestemt oss for at vi ville ha et barn, men ikke riktig med en gang. Tok ut spiralen i august for å la systemet stabilisere seg og vi skulle bruke annen prevensjon fram til vi skulle begynne å prøve ordentlig! Men, det skulle bare et lite uhell til! Så på en måte planlagt, bare litt tidligere enn vi hadde tenkt!
 
Planlagt til minste detalj - av meg. :p Mannen ville vente litt til, men tenkte at det gjør da ikke noe å prøve, det funker ikke med EN gang uansett, så! Og piff så var jeg gravid - helt etter planen :p
Morsomt :p akkurat som om jeg skulle skrevet det selv :p
 
Dette er nr 3, og det er den første planlagte. Jentene var to kjempe fine og velkommne overraskelser ❤️
 
Ikke planlagt. Kom et halvår før vi hadde tenkt å prøve på nr to :p Men vi ville ha tette sååå :)
 
Veldig planlagt. Vi bestemte oss for å prøve på 3. Mann og 20 dager senere sto jeg med positiv test :)
 
Planlagt overraskelse her :) vi startet ikke med prevensjon etter storebror, men har vært forsiktige, men tenkt at vi kommer aldri til å synes at det passer med et barn til, men ville ikke ha så stor aldersforskjell så det må bli "et uhell" :) men et uhell vi venta på :)
 
veldig planlagt. prøvde 1 år og 9 mnd før vi endelig fikk det til etter første runde med pergotime. Lykkebaby <3
 
Veldig planlagt, timet og tilrettelagt fra min side, mannen var mest med på det uten noen særlig tro på at det skulle klaffe men jeg var bom sikker og gjett om det klaffet! :D Ikke sånn at han ikke var klar for det eller ikke ville ha barn, men han ville helst at jeg skulle få tatt lappen og at vi skulle ha alt i orden før vi prøvde(det meste utenom lappen er i orden nå, da :) ). Men denne lille tulla er utrolig velkommen <3
 
Back
Topp