Planlagt ks

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Kan hende at eg skal ha planlagt ks.. Skal tilsamtale 16 sep,da faar eg svaret.
Lurer paa eind el ting under dette her,saa eg legge ved naagen sporsmaal som eg haaper noen gidder og svare paa..
Fekk du kun lov aa ha me deg din mann/type??
Var den sproyta i ryggen vond??
Kor lang tid tok det til du fekk se din beibi???
Har du hatt plager itte ks i ettertid???
Kor lenge blei du verende paa sykehuset?

Fekk du kun lov aa ha me deg din mann/type?? nei jeg fikk full narkose så han måtte pent vente utenfor, men fikk komme inn på det rommet hvor de steller babyen med en gang gutten var ute
Var den sproyta i ryggen vond?? fikk full narkose jeg
Kor lang tid tok det til du fekk se din beibi??? jeg fikk se han med en eneste gang jeg våkna... var faktisk det første jeg så da gluggene ble åpna =)
Har du hatt plager itte ks i ettertid??? ikke noe anna enn at jeg kjenner det stikker i såret litt innimellom
Kor lenge blei du verende paa sykehuset? jeg dro hjem på den fjerde dagen... da holdt ikke jeg ut å være der lenger... prøvde å overbevise de om at jeg godt kunne dra hjem samme dagen hehe for var oppe og tusla fire timer etter at jeg hadde våkna, men den gang ei.. måtte pent bli der i noen dager jah

Heisann[:)]
Jeg har hatt både planlagt og haste snitt.
Haste snittet trenger vi ikke snakke om, for det er sjeldent det kan sammenlignes med planlagt.
Jeg hadde med meg pappan, om jeg kunne hatt med flere vet jeg ikke, spurde aldri.
Jeg syns desverre sprøyta var vond, men jeg fikk beskjed om at jeg stresset sånn og spente kroppen.
Ene jordmora kom tilsutt bort og tok meg i armene og snakket rolig med meg, og da gikk den sprøytedelen myye bedre =)
Jeg fikk se nurket med en gang, de tok henne bort og tørket litt av henne og pakket henne inn, så kom de tilbake til meg med henne, og jeg fikk faktisk ha henne på armen gjennom mesteparten av syinga.
Har ikke hatt plager i ettertid. Og jeg var på sykehuset 4 dager, skulle egentlig hjem tredje, men siden følling testen skulle tas tidlig 4dag så ble vi den natta for å gjøre det enklere for oss selv.
Om det skulle bli til at vi skal ha flere barn så vet jeg at det blir ks igjenn, kan love deg , jeg kvir meg ikke. Hadde en kjempefin opplevelse!!

Lykke til [:)]

Fekk du kun lov aa ha me deg din mann/type??  Tror man kan ha med flere hvis  man har avtalt dette med sykehuset på forhånd
Var den sproyta i ryggen vond?? Nei det var den ikke
Kor lang tid tok det til du fekk se din beibi??? Jeg fikk han opp på meg med en gang litt også gikk de å klippet navkestreng og sugde slim osv, da fikk jeg han til meg litt til og han fikk søke seg frem til puppen, da jeg ble sydd tok pappaen med seg Even  og de målte han osv
Har du hatt plager itte ks i ettertid??? Nope,ingen
Kor lenge blei du verende paa sykehuset? 3 dager var jeg der

Back
Topp