Planlagt ks

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
Jeg er i uke 19 og får planlagt ks, hvor lenge før termin blir dette? Samt noen spm vett hvor lenge før jeg får datoen for dette?

går jeg i fødsel tidligere enn planlagt ks så blir det fremskyvet

Jeg er i uke 19 og får planlagt ks, hvor lenge før termin blir dette? Samt noen spm vett hvor lenge før jeg får datoen for dette?

Det vil være 7-10 dager før termin.
Husker ikke hvor lenge før jeg fikk datoen.
Dersom fødselen starter før datoen så blir keisersnittet fremskyndet.
For meg gikk vannet 7 uke før planlagt keisersnitt, og keisersnitt ble det

Jeg hadde planlagt ks to dager før menstermin, men ei uke tror jeg før ul-termin. Var litt bekymret husker jeg, for eldre ble født på menstermin. Jeg ble jo lagt inn dagen før planlagt ks, pga undersøkelser, registreringer osv. Da så de at det var aktivitet, så sånn sett var det greit at jeg var på sykehuset. Men da hadde ikke samboer rukket dit, siden han måtte være hjemme med eldste til bestefar kom opp kvelden før ks. Heldigvis gikk det bra og jeg fikk ks på den tiden som var planlagt

Jeg skal også ha planlagt ks nå. Er 21 uker og har fått time til samtale med lege når jeg er 23-24 uker. Ble henvist av jordmor på OUL og fikk innkallelsen kort tid etter

Back
Topp