Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra Desember. Driver å diskuterer med legene på sykehuset om dette.Er det flere her som vet dere skal ha KS? Her har jeg 2 ks ifra før ( 1.akutt og 2.planlagt grunnet store barn og lita mamma[emoji23]) så derfor må jeg ha det denne gangen også.
Sniker fra Desember. Driver å diskuterer med legene på sykehuset om dette.
Har litt skranten helse (epilepsi og ME) og dårlig erfaring med epidural og spinal bedøvelse. Veldig redd for å slite meg helt ut med anfall i tillegg for å så ende opp i haste keisersnitt.
Ønsker å føde vaginalt, men vet ikke om det vil gjøre meg veldig sliten i etterkant.
Hvordan gikk tiden etter keisersnitt for deg de andre gangene?
Jeg skal spørre om jeg kan få planlagt keisersnitt. Ble hastekeisersnitt sist.
Jeg skal ha grunnet stygg fødselsskade sist.
Har men etter forrige fødsel enda. Dato blir ikke fastsatt før mye nærmere termin.
Jeg har ymtet ønske om det pga nakkeskade og at en fødsel er en stor belastning for kroppen. Ønsker ikke å ødelegge barseltiden min pga at fødselen ble for tøff for nakken. Men dette skal vi diskutere nærmere.
Jeg hadde veldig fødselsangst forrige gang, (hadde en veldig traumatisk fødsel med eldste der jeg nesten døde av massivt blodtap fordi legen ikke gjorde jobben sin) men jeg er veldig glad for at jeg lot meg overtale til en vaginal fødsel likevel da. Nå tenker jeg at det er sistemann uansett så det får bli som det blir, men jeg ønsker som sagt ikke å få ødelagt barseltiden pga smerter og at jeg ikke kan løfte eller orker å sitte oppreist.
Har hatt akkutt KS og vanlig fødsel, blir dessverre keisersnitt denne gangen, det er til det beste men om jeg kunne valgt ville jeg heller født. Det er tusen ganger enklere både under og etter [emoji173]️
Er vel i uke 36 de bestemmer dato hvis jeg ikke tar helt feil?[emoji3]
Så godt det gikk så bra sist. Egentlig det jeg tenker også. At siden risikoen er godt over 50% for at jeg ikke klarer å gjennomføre hvis fødselen varer i mer enn ett par timer, så vil det være bedre med planlagt. Da slipper jeg å stresse med å tenke på det i forkant også.Jeg også ønsker å føde vaginalt, men ettersom jeg har 2 ks ifra før må jeg ta det denne gangen også
Med 1-mann blei det haste-ks så da brukte jeg lang tid på å komme meg i etterkant. Mista mye blod og div, så var slapp i lang tid etterpå.
Med nr 2 var det planlagt og da gikk alt rolig og fint for seg, og jeg var oppe å dusja etter 3 timerSå håper det blir slik denna gangen også[emoji3]
Jeg også ønsker å føde vaginalt, men ettersom jeg har 2 ks ifra før må jeg ta det denne gangen også
Med 1-mann blei det haste-ks så da brukte jeg lang tid på å komme meg i etterkant. Mista mye blod og div, så var slapp i lang tid etterpå.
Med nr 2 var det planlagt og da gikk alt rolig og fint for seg, og jeg var oppe å dusja etter 3 timerSå håper det blir slik denna gangen også[emoji3]
Åh! Håper jeg er like heldig som deg med andre KS! [emoji173]️ Det var faktisk fint å leseGruer meg veldig til tiden etterpå, klarte ikke gå på to uker sist da det ble haste KS
Sniker fra oktober
Jeg skal planlagt snitt om 19 dager. Grunnen er fødselsangstingen medisinsk grunn
Masse lykke til[emoji3] Tar de ks mange dager før termin nå? Er det 10 eller 14 dager før?[emoji3]
Lykke tilSniker fra oktober
Jeg skal planlagt snitt om 19 dager. Grunnen er fødselsangstingen medisinsk grunn