VenterNr2.
Forelsket i forumet
Hei november-mammaer. Jeg var på min vanlig ukelige kontroll. Ble akkurat 36 uker Igår. Så fikk satt på ctg i rundt 40-50 min, også ble jeg sendte til ultralyd for å se babyens størrelse. Lillemor er snart 4kg, ligger rundt 3,9 (vet det er en feil marg rundt 3kg så det kan være pluss og minus). Uansett, hu legen anbefalt meg å ta planlagt ks siden jeg allerede hadde en keisersnitt så vil det være utrolig risikabelt å bli satt i gang og det kan hende det ender med akutt keisersnitt. At jeg heller planlegger i god tid å bare få utført det planlagte ks. Jeg hadde virkelig lyst til å gråte, for jeg ville så gjerne føde vanlig. Jeg har siste kontroll (uke 37) neste onsdag, så da skal jeg få en dato og snakke med en narkoselege, og evt andre som skal være tilstede og få mer info om hvordan det hele skal utføres.
Jeg føler på kroppen at jeg gruer meg, og at jeg er livredd. Sist gang var det hastekeisersnitt så jeg var under full narkose, men denne gangen kommer jeg til å være våken.
Jeg trenger virkelig noe støttende ord, og vil gjerne høre andres historie/erfaring med planlagt keisersnitt.
Jeg føler på kroppen at jeg gruer meg, og at jeg er livredd. Sist gang var det hastekeisersnitt så jeg var under full narkose, men denne gangen kommer jeg til å være våken.
Jeg trenger virkelig noe støttende ord, og vil gjerne høre andres historie/erfaring med planlagt keisersnitt.