Er det noen som har erfaring med planlagt keisersnitt i første svangerskap? Jeg ønsker dette av fler årsaker , og lurer på om noen vet hvordan jeg skal «starte» prosessen for dette? hvem snakker jeg med, og hva kan jeg forvente?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har snakker med fødselslege på tilhørende sykehus, da jeg får tett oppfølging der pga medisiner som kan innvirke på vekst hos lilleFørste steg vil uansett være å snakke med jordmor eller fastlegen din.
Hva er grunnen til at du ønsker keisersnitt?
Da høres der ut som du allerede er på rett vei angående hvem du skal snakke med om dette i hvert fall. Kunne ikke hun fortelle deg veien videre i prosessen, eller henvise deg til noen?Har snakker med fødselslege på tilhørende sykehus, da jeg får tett oppfølging der pga medisiner som kan innvirke på vekst hos lillesom hun sa, det har blitt innvilget KS på smalere grunnlag enn ditt.
Jeg har ett par utfordringer med skjevt bekken, skjev korsrygg og smalt bekken. Samtidig som jeg har en ganske tung psykisk diagnose på papiret, som gjør ting meget utfordrende .
Det ble liksom aldri til noe mer, ettersom jeg ikke var mer enn 12 uker på veiDa høres der ut som du allerede er på rett vei angående hvem du skal snakke med om dette i hvert fall. Kunne ikke hun fortelle deg veien videre i prosessen, eller henvise deg til noen?