Planlagt keisersnitt!

miliie25

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Noen her som skal ha planlagt keisersnitt? Hva er deres tanker rundt dette?

Jeg skal ha planlagt ks :) Tror det blir fint og en bedre opplevelse enn sist gang :)

Hvorfor skal dere ha det? Og når fikk dere vite det?:)

Jeg fikk vite det etter forrige fødsel, og fikk det bekreftet på kontroll i uke 8 nå. Fikk akutt svangerskapsforgiftning med kramper under fødsel forrige gang, så da ble det katastrofesnitt og intensiv på oss i flere dager. Derfor gleder jeg meg til en bedre oppleve denne gangen :)

Jeg vet ikke enda hva det blir til men håper på fødsel denne gangen

Jeg hadde det sist pga seteleie:) Nå får vi se hvordan det utarter seg denne gangen:) Fikk søke om det i uke 37 sist:)

Hei, er det grunnen å få det på nytt eller er det en mer spesifikk grunn? Hadde også ks sist, men ikke fått tilbud om det denne gangen...

Hvis man har tatt to ks får man ikke føde vaginalt, men hvis man har tatt et kan man føde vanlig og blir ikke tilbud med mindre det er en medisinsk grunn :)

Jeg får vite om jeg skal ha til torsdag når jeg skal på ultralyd kontroll uke 32
for å se hvordan morskaka ligger nå.

Ikke noen tanker for ks her enda

Jeg fikk dato for 2 uker siden! Syns det er litt skummelt, jeg. Sist ble det hastesnitt, så da fikk jeg ikke så god tid til å tenke. Var heller ikke helt "tilregnelig" pga 4 døgn i fødsel! Når det nå er planlagt så er alt litt mer skummelt.

Usikkert, var hos gu på mandag og hun syns babyen er litt iver snittet stor, og jeg er liten. Hun ymta innpå om planlagt ks, siden førstemann ble tatt med haste snitt. Vi skal avgjøre det i løpet av januar.. ;)

Back
Topp