Planlagt keisersnitt

mitone

mitone
Noen her inne som vet om de må ha keisersnitt??

Jeg kan ikke føde normalt så jeg skal ha keisersnitt, men vet ikke datoen ennå

Med første hadde jeg vanlig fødsel men slet VELDIG. Med andre ble det akutt keisersnitt og synes det var bedre enn vanlig. Slapp smertene. Har lyst til å ta keisersnitt men vet ikke. Har alle lov til å få det? Eller må det Være en grunn?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Trur at det må som regel være en medisinsk grunn før man får ta keisersnitt i Norge. Men etter 2 keisersnitt må man ha keisersnitt ved evnt flere svangerskap.

Jeg skal ha planlagt keisersnitt, fikk beskjed om det ved første kontroll på sykehuset :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper virkelig å få keisersnitt grunnet en kronisk nevrologisk sykdom jeg har. Men er veldig usikker på om jeg får…

Venter en liten i februar ❤️

Du må ha en god medisinsk grunn til å få ks. Noen får KS pga psykiske problemer ift fødsel, men det er sjeldent.
Kirurgen som sydde meg etter sist fødsel mente jeg kunne få KS om hvis jeg hadde traumer etter første fødsel iom jeg revnet så sykt. Men det vil jeg ikke. Ikke i det hele. =)

Jeg må kanskje ha det. Har fått brev fra sykehuset om jeg blir innkalt til et møte innen 5 måneder, så får vel vite mer da. Håper på naturlig fødsel, men får se:)..

Jeg må kanskje ha det. Har fått brev fra sykehuset om jeg blir innkalt til et møte innen 5 måneder, så får vel vite mer da. Håper på naturlig fødsel, men får se:)..

Å? På hvilket grunnlag da om jeg kan spør :)

Venter en liten i februar ❤️

Back
Topp