Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det nien som vet når man får vite datoen ved planlagt ks?
Spent på den "nye" termin datoen ;-)
Hvordan gjør nan det i forhold til nav? Ettet sender man den nye datoen slik at man får tre uker permisjon FØR det planlagte ks?
Mener at jeg har lest at man har krav på tre uker før planlagt ks, men skal forhøre meg skikkelig![]()
Sniker fra oktober. Eg hadde pl keisersnitt 1 mnd før tiden for 3 år siden,å eg mistet den mnd. :/ så måtte tidligere tilbake på jobb. Vet å om en som ble satt i gang 1 uke før å ho mistet å den uken hun fødte før.
Sent from my iPad using BV Forum
Hvis man føder prematurt barn, så kan man vel søke om omsorgspenger ved sykt barn og da kan man vel vente med å ta ut foreldre penger til man blir utskrevet? De tre ukene før mister man jo, men hvis man blir på sykehus over 3 uker, så er det jo greit at man ikke tar av resten av kvoten?
Jeg skal igangsetting eller ha ks ca to uker før tiden. Det må jeg få bekreftelse på fra legen og levere med permisjonssøknaden hvis jeg skal slippe å gå glipp av noe permisjonstid.