Flere her som vet de skal/må/vil ha keisersnitt?
Appen <3
Appen <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde du keisersnitt sist? Kan jeg spørre om det var planlagt?Jeg venter på avgjørelsen til gynekologenHun skulle gå gjennom operasjonspapirene mine fra forrige fødsel, og gi meg en anbefaling.
Jeg vil ikke ha ks, men kommer til å høre på legene..
Skal du ha ks?
Sent from my iPhone using BV Forum
Dårlige erfaringer fra de tidligere keisersnittene? Kan jeg spørre hvorfor du hater keisersnitt? :/ Jeg forsøker å innstille meg på at det skal gå helt fint..Jeg må dessverre ha planlagt keisersnitt, pga 2 hastekeisersnitt fra før. Skulle gjerne født normalt. Hater keisersnitt.
Sent from my GT-I9305N using BV Forum mobile app
Uff.. det hørtes ikke bra ut. Når får du vite?Eg håpe inderlig at eg kan få føda normalt, men eg e redd eg må ha ks...
Hadde hasteks sist, livmor va så liten at dei måtte snitta meg på langs innvendig for å få ut ongen. Så eg fekk beskjed ette fødsel at neste gong blir da og ks, fordi da e fare for at livmor kan revna av rier. Men har jo alltids et bitte lite håp![]()
Det tok altfor lang tid å komme seg etterpå. Kunne ikke gjøre noe uten hjelp de første 2 ukene. Melken kom senere igang så det kompliserte ammingen. Mye vondt. Har hatt 3 normale fødsler og selv om rier er utrolig vondt, så gjør jeg heller det enn flere uker i hel***te. Men dette er jo min personlige erfaringer, for andre kan det jo være den beste opplevelsen, så jeg snakker kun på vegne av megselv. Nå hadde jeg en traumatisk prematurkeisersnitt sist og det hjelper jo ikke helt på inntrykket heller.Dårlige erfaringer fra de tidligere keisersnittene? Kan jeg spørre hvorfor du hater keisersnitt? :/ Jeg forsøker å innstille meg på at det skal gå helt fint..
Et søskenbarn av meg hadde et hastekeisersnitt, og det var like før med nr 2. For hun var det lite forskjell på fødsel og keisersnitt sa hun. Og hun ville valgt keisersnitt om hun skulle hatt en nr. 3.
Fødte normalt sist, men fikk en stor ruptur... Derfor er det en stor mulighet for at jeg blir anbefalt å ta keisersnitt nå for å unngå uopprettelige skader. Forstår veldig godt du føler deg snytt. Jeg kommer til å føle det nå jeg også, selv om jeg har hatt én vaginal fødsel. Dette er siste barnet mitt, så er liksom siste sjansen min til å oppleve det på nytt....og hadde store forventninger til det (selv om jeg er litt bekymret pga sist gang).Hadde du keisersnitt sist? Kan jeg spørre om det var planlagt?
Jeg må ha keisersnitt pga. brokk hos lillegutt. Det er ikke et alternativ med vanlig fødsel. Føler meg litt "snytt".. er førstegangs.
Oi hørtes skremmende ut, forstår godt du blir bekymret. Hadde du ruptur i livmoren?Fødte normalt sist, men fikk en stor ruptur... Derfor er det en stor mulighet for at jeg blir anbefalt å ta keisersnitt nå for å unngå uopprettelige skader. Forstår veldig godt du føler deg snytt. Jeg kommer til å føle det nå jeg også, selv om jeg har hatt én vaginal fødsel. Dette er siste barnet mitt, så er liksom siste sjansen min til å oppleve det på nytt....og hadde store forventninger til det (selv om jeg er litt bekymret pga sist gang).