Planlagt keisersnitt desember

milli28

Forelsket i forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Hei. Noen som har hatt termin nærme januar? Altså si feks termin 31. Desember. Når fikk dere planlagt ks da? Tenker da siden det er jul og romjul og om dem prøver å legge det til rette litt greit i forhold til det ?

Hei. Noen som har hatt termin nærme januar? Altså si feks termin 31. Desember. Når fikk dere planlagt ks da? Tenker da siden det er jul og romjul og om dem prøver å legge det til rette litt greit i forhold til det ?
Pks pleier vel å bli gjennomført ca en uke før termindatoen, og de vil sannsynligvis ikke gjøre den store operasjonen på julaften om de kan unngå det.

Jeg hadde termin 11.1, ble satt opp 5.1, hun kom 31.12 :hilarious: Men da vi skulle finne tid så så det ikke ut som de satt opp de spesielle dagene :)

I Stavanger har de to dager de pleier å ta ks og de senker bemanning på helligdager så de tar ikke pks da, romjulen tja, men godt mulig de prøver tett oppi jul før jul

Jeg hadde termin 20. desember. På St. Olavs er det vanlig å sette opp keisersnitt 10 dager før. Så jeg skulle bli tatt 10. desember... men fikk rier 2. desember.. de ga se ikke og minstemann kom til verden 4. desember. her har de planlagte ks mandag, tirsdag og onsdag. Var sånn i 2019 hvertfall.

Back
Topp