Planlagt graviditet? :)

_onepiece_ skrev:

Uplanlagt graviditet.

Min reaksjon;
Onsdags kveld, 21.03.12, fant jeg plutselig ut at jeg skulle ta den testen så lå i baderomsskapet. Litt nølende, tok jeg den, og ble bare sittende å stirre, på våtlinjen som gikk sakte oppover. Strekene kom opp med en gang, og jeg sto nærmest å hoppet av glede, og gledstårene rant. De 3 neste minuttene var jeg nervøs. Det skal jo gå 3 minutter før endelig svar. Og joda, krysset var der fortsatt og jeg kunne puste ut. Lettet, glad, overlykkelig og i ekstase. Aldri hatt en bedre følelse i hele mitt liv. LYKKE!

emoticon

Barnefars reaksjon;
Da barnefar ikke var hjemme i det jeg tok testen og hadde fått svar, var jeg nødt til å ringe og fortelle han det. Han tok ikke telefonen, svarte ikke på meldingen, eller på facebook. Så jeg bare fortsatt, ringte og ringte, til han endelig svarte telefonen. I det øyeblikket, da jeg hørte stemmen hans, brast jeg sammen i gråt. Gledestårer, selvfølgelig. Klarte å klynke ut av meg "Æ tok en test.... Du skal bli pappa, kjære!" Hans rekasjon "Serriøst, du kødda med meg? Eg kommer heim med en gang!" ..... Søteste kjæresten kom hjem, fikk se graviditetstesten, og tørket tårer. Opp til flere ganger.

Nå kom tårene her også! Litt følsom om dagen her, ja :')

Og her var det planlagt :) Da testen endelig var positiv tok det litt tid før det gikk opp for oss. Og barnefaren har vel egentlig ikke helt skjønt det ennå ;)

Back
Topp