Planlagt eller ikke?

mariposa

Flørter med forumet
Desemberglede 2015
Hva synes dere om spørsmålet? Vet mange får det, og at det er delte meninger om det er greit å spørre, eller om det er ekstremt uhøflig. For meg gjør det absolutt ingenting om folk spør :-)

Og nå spør jeg dere....var babyen planlagt? Vår er :-)

Veldig planlagt, siden vi er to damer! Men skulle heller ha fått en tidlig på året enn seint på året, men når man har holdt på så lenge som oss legger man vekk fokuset på sånt :-)

Syns det er et helt fint spørsmål :)

Veldig planlagt her :) slutta på pilla når vi bestemte oss og ble faktisk veldig skuffet 1.pp når den ikke satt.. Ble kjempe glad når det ble positiv test 2.pp. Veldig ønsket av oss begge <3 selv om kanskje folk blir å tro at det ikke er planlagt siden vi ble gravid 1mnd etter vi ble sammen da :P

Ikke planlagt :p gikk på pilla forje gang og nå , men håper inderlig lille frø holder seg på plass denne gang :)

Delvis planlagt. Jeg sluttet på pillen men vi var veldig forsiktige bortsett fra en gang så vet når babyn vart laget.hehe. fann ut at jeg var gravid når jeg skulle ha neste tr. Hadde hørt om de som måtte vente i månedsvis etter å ha sluttet på pillen men det skjedde ikke her:smiley-bounce012

Var planlagt og veldig savnet her:) Har prøvd i over et år, og tilslutt gått på hormoner for å bli gravid:) har hatt manglende eggløsning, så veldig glad for at det endelig funka for oss, og nå håper vi bare at det skal holde seg der i 9 mnd:)

Planlagt her ja :) og veldig ønsket <3
Jeg bryr meg ikke så veldig mye hvis folk spør om det, men kan skjønne at mange ikke syns det er et hyggelig spørsmål. :p

Siden vi skal ha 4. mann og ganske tett mellom ungene, regner jeg med at dette spm vil dukke opp. Jeg syntes det er uhøflig å spørre om og gremmes selv over å ha stilt samme spm da jeg var ganske ung og barnløs. Og ja, spiren var veldig planlagt :-)

Gikk på piller men ble vist gravid uansett men da vi fant ut jeg var gravid ble vi overlykkelige :)

Veldig planlagt:)

Veldig planlagt

Veldig planlagt, siden vi er to damer! Men skulle heller ha fått en tidlig på året enn seint på året, men når man har holdt på så lenge som oss legger man vekk fokuset på sånt :)

Vår er planlagt :) blir sistemann i en søskenflokk på 3 hvis alt går som det skal :) da får vi 3 barn med bursdag ila 6 uker :/ phu! Vi er tydeligvis mest fruktbar i jan/feb ;) lover dere at å få desemberbarn er helt magisk! Det blir en utrolig vakker adventstid og jul med en nyfødt i hus :) gleder meg sånn!! :D

Ja, forsåvidt planlagt. Men veldig overraskende siden jeg akkurat fikk beskjed om en AMH-verdi på <1,1 og var forberedt på å trenge "hjelp" for å få det til.

Synes egentlig ikke folk har noe med det og ville ikke funnet på å spørre andre om det var planlagt eller ikke.

Vår lille spire er veldig planlagt etter 1 og 1/2 år prøving og manglende eggløsning. :-) Når eggløsningen endelig kom på plass ved hjelp av prøving og feiling med hormoner klaffet det i PP 2. Har forsøkt både femar og pergo, og en trippel pergo gjorde susen for oss. <3 Vi har vært åpne om den ufrivillige barnløsheten, så jeg synes det er helt ok at folk spør, men jeg forstår de som ikke liker å få dette spørsmålet, så jeg unngår å spørre. :-)

Synes det er vanskelig å svare på at det er planlagt. Etter en MA og en SA ble vi for 3.gang gravide og nå er fødsel rett rundt hjørnet. Lille gutt er så hjertelig velkommen, men vi fikk ikke akkurat et bestillingsskjema med leveransedato :) en ferie f eks kan man planlegge... ;)
Har en venninne som har prøvd nå i 3 år.. og kan ikke fordra det spm. De skal nå på prøverør .. det passer å få barn og det er ønsket.. ;) hun kaller det ikke planlegging ..

Back
Topp