Planlagt? eller ikke..? :)

Planlagt :) men litt forbausa at den satt på første, siden man hører historier om de som prøver så lenge.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Planlagt, men trodde ikke det skulle klaffe så fort :)

Sent from my LT22i using BV Forum

Det er planlagt men vi hadde gitt litt opp siden vi hadde prøvd fire mnd men så testet vi positivt i desember :-). Jeg å tenker litt sånn oi gikk det nå og vi har vel egentlig lagt den gleden litt på is siden vi står midt i innflyttingen til nytt hus å alt og jeg har vært så mye dårlig men jeg gleder meg da :-)

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Ikke planlagt i det hele tatt :) skulle vente to år, grunnet at livmora mi er tynn, men sånn gikk det ikke...
Men veldig velkommen <3

Her skjedde det veldig spontant med første, og denne gangen ;-P Så ikke nøye planlagt nei...

Egentlig er begge planlagt men første brukte vi over 1 år på å få til, denne gangen bare 1/2 år:) gleder oss selvfølgelig, men kjenner jeg ikke klarer å glede meg de dagene jeg er skikkelig dårlig :P men det blir vel^^

planlagt om enn litt tidlig men klager ikke på det sånn kan det gå når man lar skjebnen bestemme :)

Nr.1 Var ønsket, sluttet med p-piller og ble gravid i 3 pp. Etter hennes fødsel, var jeg ikke sikker på om jeg ville føde flere ganger.... begynte på p-piller og sluttet 6 måneder seinere. Plagdes med syklus, store mensblødninger og ble ikke gravid. Tok litt over ett år å bli gravid igjen :) Da hadde jeg egentlig gitt opp! Var til legen og fikk p-piller og skulle bare vente på mens... det kom jo ikke.

Nr. 2 fødsel var lett, ble vel styrtfødsel, men var grei alikevel. "jeg er jo ikke så veldig svett engang" husker jeg at jeg sa etterpå jm lo godt.

Bestemte oss for å ikke klusse til kroppen min med hormoner og at tredje mann får komme når h*n vil.

Så nå er lillesøster 8 1/2 måned og jeg er 10 uker i dag :D

Vi ville ha barn. Men var kanskje ikke den beste tiden men vi var overhodet ikke forsiktig. Nå er vi veldig glade og koser oss med den lille erta i magen tiltross for umenneskelig kvalme og en bedriten form :)

Back
Topp